וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באומן בר חברתי

עדי דברת

24.1.2008 / 13:55

המשרד הקים חברה לטיפול בקמפיינים פוליטיים וחברתיים. כמנכ"לית ושותפה בחברה החדשה תכהן נירה שניידרמן

באומן בר ריבנאי הודיעה הבוקר על הקמת חברה מתמחה חדשה - באומן בר ריבנאי Q. החברה תתמחה בניהול קמפיינים פוליטיים, קמפיינים חברתיים.

כמנכ"לית ושותפה בחברה החדשה תכהן נירה שניידרמן. בתפקידה האחרון שימשה שניידרמן כשותפה ומנהלת חטיבת הפרסום של ארד תקשורת. לפני כן, שימשה כמנהלת הפרסום של פרטנר עם הקמת החברה בין השנים 2000-1998.

משה גאון, מנכ"ל באומן בר ריבנאי, מסר בתגובה: "אנו מרחיבים כל הזמן את תחומי הפעילות של הקבוצה על מנת לענות על דרישות גוברות מצד לקוחות לקבלת שירותים בתחומים מתמחים, וכן לפתור צרכים חדשים שנוצרים על ידי לקוחות הקבוצה בשוטף.

"החברה החדשה תתמחה במתן שירותים מקצועיים לתחומי פעילות ואופי פעילות הדורשים ניסיון מיוחד מהסוג ששניידרמן מביאה עימה לתפקיד. אני משוכנע שהיא תפתח בקבוצת באומן בר ריבנאי התמחות מצליחה".

שניידרמן מסרה כי היא שמחה להיות שותפה בבאומן בר ריבנאי: "אני שמחה בהצלחות של לקוחותיי וכואבת את הכישלונות - אין לי ספק שמשום כך הלקוחות רואים בי ובצוות שלי שותפים לדרך".

קבוצת באומן בר ריבנאי כוללת 15 חברות בתחומי הפרסום, שיווק, ייעוץ אסטרטגי, רכש ותכנון מדיה, אינטרנט, עיצוב, תוכן שיווקי, פרסום בינלאומי ועוד.

בין לקוחות באומן בר ריבנאי ניתן למצוא את פלאפון, HOT, יוניליוור, פרוקטר אנד גמבל, דלק מוטורס, סופר פארם, מגה ספורט, אייס, אוטו דיפו ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully