וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על כל צרה שלא תבוא

27.1.2008 / 16:55

שירה אימרגליק לשעבר עיתונאית במעריב וניצה פרידמן לשעבר דוברת במשטרה פותחות משרד שיתמקד בהכנת חברות לקראת משברים

כתבת מעריב לשעבר שירה אימרגליק ואשת המשטרה ניצה פרידמן פותחות בימים אלו משרד לייעוץ תקשורתי שיתמקד בהכנת חברות ותאגידים לקראת משברים. את הקמת המשרד יזמה אימרגליק שהתמחתה בעברה בהיערכות לניהול משברים במכללה הבריטית london school of pr בלונדון לשם נשלחה במסגרת כהונתה כשליחה של הסוכנות היהודית.

השתיים הכירו לפני 10 שנים במהלך עבודתן כשאימרגליק שימשה ככתבת הפלילים של מעריב ופרידמן כדוברת מחוז תל אביב. לדבריהן, "משברים מקוננים בחברות ובתאגידים כמו 'מחלה ממארת'. הם לא נראים ופורצים בזמנים ובמקומות בלתי צפויים. בארץ, נוהגים לומר 'לי זה לא יקרה',או 'שנגיע לגשר נחצה אותו'.

"אנו עדות למשברים רבים שפרצו לאחרונה בישראל ולמרות זאת לא קיימת תרבות 'ביטוח משברים' כפי שנהוגה בחו"ל, אלא טיפול במשבר רק אחרי שפרץ. החכמה בהיערכות לניהול משברים היא לחשוב כל הזמן על מה שעלול להשתבש", אמרו השתיים והוסיפו, "אם לחברה אין תשתית מידע מוכנה מראש לניהול משברים, יגרם נזק כבד ,לפעמים עד כדי חיסולה.

אימרגליק – שימשה במשך למעלה מעשר שנים כעיתונאית ותחקירנית במעריב, מרצה לתקשורת, ובשלוש השנים האחרונות כיהנה כשליחת הסוכנות היהודית בלונדון, שם עסקה בדוברות וטיפוח קשרי גומלין בין ישראל ליהדות התפוצות.
פרידמן - השתחררה לאחרונה ממשטרת ישראל בדרגת תת-ניצב, שם עסקה 25 שנים בתפקידי מודיעין, דוברות והסברה, כמו גם בטיפול במשברים הרבים שפקדו את הארגון לאורך השנים בעיקר בתקופת האינתיפאדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully