וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רושמים דו"ח

ענת קם

28.1.2008 / 13:48

קושמרו, חיימוביץ' ואילון יתייצבו באולפנים כבר ב-16:00, עודד שחר יעבור לתל אביב מחשש לשלג ואילנה דיין תבקר בגל"צ. מתכוננים ליום רביעי הגדול של מערכות החדשות

כלי התקשורת נערכים לפרסום דו"ח ועדת וינוגרד ביום רביעי הקרוב. בערוץ 2 יגיש דני קושמרו משדר מיוחד מהשעה ארבע אחר הצהרים. עודד בן עמי ילווה את הצגת הדו"ח בין שש לשמונה בערב ויונית לוי תגיש את המהדורה המרכזית שתהיה ארוכה מהרגיל.בהמשך הערב ברשת, משדר מיוחד של "השורה התחתונה" עם עמנואל רוזן, דנה וייס ובן כספית.

השידורים המיוחדים של ערוץ 10 יחלו בשעה ארבע אחר הצהריים וימשכו עד תשע בערב (לצופים המודאגים: הישרדות תשודר כרגיל). מיקי חיימוביץ' ויעקב אילון יפתחו את השידורים בשעה 16:00. באולפן חדשות 10 ישבו גם ירון לונדון ומוטי קירשנבאום, רביב דרוקר ועפר שלח ומיטב הפרשנים והכתבים של חדשות 10. המשדר ישלב שידורים ממסיבת העיתונאים של ועדת וינוגרד, לשכת ראש הממשלה, הפגנות המשפחות וחיילי המילואים ואולפני החדשות ברחבי הארץ. בחמש תכנית מיוחדת של רפי רשף לרגל פרסום הדו"ח ובין רבע לשש לשמונה חזרה למשדר המיוחד עם צוות המגישים המורחב.

ערוץ 1 יחל את היערכותו כבר ביום שלישי עם שידור חוזר של החלק הראשון של הסרט התיעודי "תדע כל אם". ביום רביעי, החל מהשעה ארבע אחרי הצהרים, שידורים מיוחדים לקראת פרסום הדו"ח עם קרן נויבך וגאולה אבן. בחמש מהדורה מיוחדת של "ערב חדש" עם רונן ברגמן ולאחריה חזרה למשדר המיוחד עם נויבך ואבן. בנוסף, תשודר תכנית מיוחדת של "פוליטיקה" עם עודד שחר והחלק השני של "תדע כל אם". ברשות השידור נערכים גם לשלג שצפוי לרדת בבירה ושוקלים להעביר את צילומי "פוליטיקה" לתל אביב.

מה ברדיו?

ברשת ב' ישודר משדר מיוחד עם אריה גולן בין חמש לתשע בערב ביום רביעי וביום חמישי יומן בוקר מורחב ותכנית מיוחדת של "הכל דיבורים" עם איילה חסון וירון דקל.

ירון וילנסקי ורינו צרור יגישו בין רביעי בגלי צה"ל משדר מיוחד בין חמש לשמונה בערב. באולפן יתארח כפרשן ארנון פרלמן, שהיה היועץ המדיני של אריאל שרון. במהלך המשדר ידווחו כתבי התחנה ממוקדים שונים, בהם מסיבת העיתונאים של ועדת וינוגרד, סביבת ראש הממשלה, הפגנת מתוכננות ועוד. ביום חמישי בבוקר תוקדש "בוקר טוב ישראל" עם גולן יוכפז למסקנות הועדה ובין שמונה לאחת עשרה בבוקר משדר מיוחד עם רזי ברקאי ואילנה דיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully