וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתייגים מהרפורמה

ענת קם

28.1.2008 / 15:53

כמה מפתיע, אגודת העיתונאים של רשות השידור מתנגדת לרפורמה ברשות שהציעה חברת טאסק. לפניכם המכתב שהועבר לשקלאר

יושב ראש אגודת העיתונאים של רשות השידור אחיה גינוסר העביר למנכ"ל הרשות מוטי שקלאר מכתב המרכז את הסתייגויות האגודה מהמלצות חברת טאסק לשינוי מבני ברשות. במכתבו מתייחס גינוסר למספר העובדים אשר יידרשו לסיים עבודתם, למספר העובדים הנדרשים לבצע את הפעילות הקיימת ולתנאי ההעסקה.

גינוסר טוען כי המודל שנבנה על ידי חברת היעוץ אינו תואם את רשות השידור על מאפייניה הייחודיים. עוד טוען גינוסר, כי טאסק לא התייחסה להפקת החדשות המקומיות שמבצעת רשות השידור עבור חברת הכבלים HOT ולכח האדם שנדרש למטרה זו: "עמדת הרשות שהוצגה הייתה כי יידרש סיום העסקה של 425 עובדים מסקטור העיתונאים. "עמדה זו לא השתנה מאז הוצגה הרפורמה בפעם הראשונה, וזאת על אף כל ההערות וההסתייגויות שהועלו בנושא. רק בפגישה האחרונה עם יו"ר רשות השידור ביום 17/1/08, הוצגה עמדה חדשה של הנהלת רשות השידור, ולפיה נדרשת סיום העסקתם של 350 עובדים", כותב גינוסר.

בהמשך המכתב מתייחס גינוסר למיקור חוץ (שכירת גורמים מחוץ לרשות לביצוע עבודות שונות), היקף השעות השבועיות הנדרשות מעובדי הרשות, מבנה הרדיו, הטלוויזיה בערבית, הדיגיטציה ברשות ועוד. גינוסר טוען במכתבו כי רבים מהנתונים שבידי חברת "טאסק" אינם מדויקים וכי חלק מהמלצותיה אינן ברורות.

מרשות השידור נמסר בתגובה: "במסגרת הרפורמה עליה הוכרז ביולי 2007, מתכוננת רשות השידור לעבור רפורמה משמעותית במטרה להופכה לגוף שידור מוביל מתקדם ומודרני. בכדי לעשות זאת וכפי שהוצהר בעבר, הרשות תידרש להקטין באופן משמעותי את מצבת כח האדם שלה, להתאים את הסכמי העבודה לאופי פעילותה כגוף שידור ולשדרג את התשתיות הטכנולוגיות עליהן מושתת פעילותה בתחום הטלוויזיה,הרדיו והאינטרנט.

"במסגרת הרפורמה, תבצע גם שינוי משמעותי במבנה הארגוני שלה באופן שיותאם למטרותיה ויעדיה עפ"י חוק. הרפורמה האמורה גובשה ע"י חברת טאסק ורשות השידור בשים לב, למצבת כוח אדם המקובלת ברשויות שידור מצליחות באירופה וגופי התקשורת בישראל."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully