וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהודים נודדים

רכזת הכתבים של מעריב עוזבת, עורך חדש לתכנית של רבקה מיכאלי , כתב חדש לגיא פינס ושתי כתבות חדשות בידיעות אחרונות

רכזת הכתבים של מעריב, מיכל גורביץ, עוזבת את העיתון לאחר חמש עשרה שנים, במהלכן מילאה תפקידי עריכה וריכוז כתבים. גורביץ, אשר כיהנה כרכזת הכתבים בשמונה השנים האחרונות, הודיעה לעורך העיתון דורון גלעזר על עזיבתה ביום חמישי האחרון. לוואלה! ברנז'ה נודע, כי לגורביץ הוצע תפקיד במעריב מחוץ לאגף החדשות אולם היא סירבה.

במסגרת שינויים במבנה הריכוז במעריב, ימונה רכז הערב ליאור לנדנברג, לרכז העל של אגף החדשות. תחתיו יעבדו רכז בוקר ורכז ערב, במערך שדומה למערך ריכוז הכתבים בידיעות אחרונות.

מיכל גורביץ אמרה בתגובה: "היו לי חמש עשרה שנים טובות בעיתון. אני רצה לאחל הצלחה לכתבים ולצלמים שליוו אותי בנאמנות."

עוד תזוזות

יוני גולן הוא עורך תכניתה של רבקה מיכאלי ברשת. גולן יחליף את אסף גרינבוים, שהצטרף לאחרונה לצוות "אולפן שישי" שמגיש יאיר לפיד. גולן ערך בעבר תכניות בערוצים אגו וניקולודיאון וכן את "אקזיט".

וכשיוצא גיא פינס אחד מסתדר, אלוהים פותח דלת למישהו אחר להיכנס למערכת התכנית. בן גולדמן מצטרף בימים ככתב שטח ל"ערב טוב עם גיא פינס". גולדמן, 24, החל את דרכו ככתב בוואלה! ומשם עבר לשמש ככתב במעריב ובידיעות אחרונות, בד בבד הוא הגיש פינות שונות ביניהן פינה באקזיט.

כתבת הארץ נופר סיני החלה לאחרונה לכתוב עבור ידיעות אחרונות ו-ynet. סיני סיקרה את תחום הצרכנות ותסקר את תחומי הצרכנות והתקשורת עבור ידיעות. היא תמלא את מקומו של גיל קליאן, כתב הצרכנות והתקשורת שהודיע לאחרונה על עזיבתו.

עוד מצטרפת לידיעות: העיתונאית טובית נייזר מצטרפת למוסף "24 שעות" של העיתון. נייזר כתבה עבור כלי תקשורת רבים לאחרונה התפרסם במעריב תחקיר שלה על הבדיקות הגניקולוגיות שבוצעו במטופלות מורדמות ללא ידיעתן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully