וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למקרה שדאגתם לאורן פרנק

עדי דברת

30.1.2008 / 22:46

מונה לתפקיד מנהל הקריאייטיב של רשת MRM - רשת הפרסום הדיגיטלית של IPG. ישמש מספר 2 בחברה ויהיה כפוף למנכ"ל רובן הנדל

סוף טוב לפרשת אורן פרנק, מנכ"ל מקאן אריקסון לשעבר. ל-TheMarker נודע כי פרנק מונה למנהל קריאייטיב עולמי של MRM - רשת הפרסום הדיגיטלית של IPG, חברת האחזקות של מקאן אריקסון. פרנק ישמש כמספר 2 בחברה ויהיה כפוף למנכ"ל החברה רובן הנדל. פרנק, שיתגורר במסגרת תפקידו בניו יורק, יחל בעבודתו החל מחודש מארס.

ל-MRM כשבעים סוכנויות הפרוסות ב-40 ארצות וכ-2,500 עובדים. בין הלקוחות העיקריים של החברה ניתן למצוא את: מיקרוסופט, ג'נרל מוטורוסס, מאסטר קארד, אינטל, HP ועוד.

לפרנק ניסיון בתחום האינטרנט ובעבודה מעבר לים, בין השנים 2000 ל-2003 שימש כמנהל הקריאייטיב של מקאן אירופה ובשנתיים האחרונות הוביל את תחום פיתוח הדיגיטל והאינטרנט במקאן אריקסון.

כזכור, לפני כשלושה חודשים פוטרו המנכל"ים המשותפים של מקאן אריקסון, אורן פרנק ושירה מרגלית, על ידי אילן שילוח, יו"ר ומבעליה של קבוצת מקאן אריקסון בישראל. שילוח הסביר כי הפיטורים הגיעו על רקע התבטאויות של פרנק בבלוג ב-TheMarker Cafe נגד הלקוח הגדול ביותר של מקאן-אריקסון, נוחי דנקנר, בעלי קבוצת איי.די.בי, המחזיקה בין היתר בסלקום וחוגלה קימברלי.

הסיבה שמרגלית פוטרה אף היא נבעה, לדברי שילוח, מהתבטאויות שלה בעבר נגד לקוח עוגן אחר של המשרד - סלקום.

הסאגה צברה תאוצה אף יותר מספר ימים לאחר הפיטורים כשרפי גינת, מגיש "כלבוטק", הגיש תביעה בסך מיליון שקל בגין לשון הרע נגד פרנק. בכתב התביעה טען בא כוחו של גינת כי פרסומי הבלוג שכתב פרנק, תחת השמות "כלוםבוטק" ו"חשיפת 'שיטת גינת': איך הביא רפי גינת לפיטורי", מהווים לשון הרע. כך, נכתב בבלוג כי "כלבוטק" לא היתה מעיזה לחקור, למשל, את נוחי דנקנר ובפרסום השני נכתב כי שפיטורי פרנק נבעו ממזימה שנרקחה על ידי גינת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully