וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך למרקע

ענת קם

1.2.2008 / 1:15

רשות השידור אישרה אתמול את תקציב ההפקה של תכנית סאטירית בשיתוף אתר האינטרנט כוסברה ושתי דרמות חדשות

ועדה של רשות השידור שאחראית על אישור תקציבי של ההפקות שעברו את אישור ועדת התוכן התכנסה אתמול. בדיון, בו נכחו בין היתר מנכ"ל הרשות מוטי שקלאר ואלי בבא, מנהל התכניות של ערוץ 1, אושרו מספר פרוייקטים עתידיים.

בין התכניות שאושרו נמצאת "רבע שעה", תכנית הסאטירה בשיתוף האתר "כוסברה". התכנית, עליה פורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה תשודר מדי יום שלישי לפני "פוליטיקה" ותציג את מאחורי הקלעים של מגזין חדשות. התכנית תשלב אנימציה עם משחק. ישתתפו בה השחקנים נגה פוגל, עינת סגל כהן, נדב ניר, ג'ודי ליטני ועוד.

בישיבה אושרו להפקה גם שתי דרמות. אחת מהן, "אוסטרליה שלי", היא פרי שיתוף פעולה ישראלי פולני שהחל בשנת 2006. זהו סיפורם של שני אחים, בנים ליהודייה שניצלה מגטו ורשה האם מחליטה לגדל את שני בניה כנוצרים כדי שחייהם יהיו קלים יותר, אבל בניה הופכים להיות חברי כנופית רוצחים נאו-נאצית. מאחר שעלייה לישראל הייתה אסורה אז, מחליטה האם להבריח את בניה לישראל, אולם להם היא מספרת שהם עוזבים לאוסטרליה.

דרמה נוספת היא פרוייקט של הבמאי והתסריטאי חיים בוזגלו, בשיתוף עם התסריטאי הצרפתי דניאל סנט אמון. העלילה מתרחשת בארבעה מקומות שונים, גרמניה, צרפת, פולין ומרוקו. דמויות שונות נפגשות על אוניית מעפילים שתעשה דרכה ממרסיי לחופי הארץ. בהמשך תתמקד הסדרה במחנה מעפילים בקפריסין ובקיבוץ בארץ. בסדרה ישתתפו לירז צ'רכי, אלברט אילוז, אוולין הגואל ושחקנים ישראלים וצרפתים נוספים.

מרשות השידור נמסר בתגובה: "הועדה אישרה את ההתקשרות הכספית למספר תכניות. התכניות הללו נמצאות בשלבי הכנה וטרם נקבע מועד שידורן. עם תום העבודה נפרסם את כל הפרטים באופן מסודר."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully