וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות מירושלים

ענת קם

3.2.2008 / 16:14

ערוץ 1 השיק את לוח השידורים החדש שיעלה בשבוע הבא. בתכנית: מגזינים בנושאים שונים ומצטרפות חדשות למחלקת החדשות

ערוץ 1 הציג היום את לוח השידורים החדש שיעלה בשבוע הבא, עם השקת מהדורת "מבט" החדשה בהשקעה של 2.5 מליון שקל. במסיבת העיתונאים שהתקיימה היום התייחסו בכירי הערוץ ליעדים הניצבים כעת בפניהם, ובהם שיפור מעמדו של השידור הציבורי בארץ, העלאת הרייטינג, איכות עיתונאית בתכניות האקטואליה ועוד.

לוח השידורים החדש כולל רצועת מגזין שתשודר מדי ערב בשעה שמונה וחצי, במסגרתה תשודרנה תכניות בנושאי תקשורת עם נעמי לויצקי, איכות סביבה עם רותם אברוצקי, רכב וספורט. מגזין הספורט יתמקד באולימפיאדת בייג'ין המתקרבת ויגיש אותו יואב צוקר. בנוסף, מעלה הערוץ הראשון רצועת תעודה שכוללת סדרות וסרטי תעודה חדשים.

שש עם קרן נויבך וגאולה אבן

במסגרת רצועת האקטואליה, תשודר מדי ערב ב-18:00 התכנית "היום בחדשות" עם קרן נויבך וגאולה אבן. אחריה ישודר מגזין החדשות המקומיות בהגשת הכתב אבי פירסט, שירכז דיווחים מכל מהדורות החדשות המקומיות. אחריו ישודר המגזין הכלכלי אותו יגישו לסרוגין דליה מזור, עודד שחר ויאיר ויינרב. בנוסף, תשודר מדי יום אחר הצהרים תכנית חדשות לבני נוער.

אורי לוי, מנהל חטיבת החדשות בפועל של ערוץ 1, הוסיף כי סגל הכתבים והפרשנים הורחב ויצטרפו אליו המבזקנית איספהאן בהלול, עורכת הדין תמר אלמוג כפרשנית משפטית ומנחת "זמן אוויר" דנה הרמן שתהיה כתבת התרבות.

מוטי שקלאר, מנכ"ל רשות השידור מסר: "הערוץ הראשון נערך לעונה חדשה של שידורים, בתכניות מגוונות הפונות לקהל רחב, תוך מתן אלטרנטיבה שפויה לערוצים המסחריים. אני מאמין כי זו רק ראשיתו של תהליך שבסופו של דבר, יבסס שוב את מעמדו של הערוץ בקרב קהלים שאלטרנטיבה זו חיונית להם."




טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully