וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כן אדוני השר

ענת קם

4.2.2008 / 0:18

בעקבות כתבה שהתפרסמה אתמול במעריב פנתה השופטת ורדה אלשיך במכתב בהול לשר פרידמן: " אין האמור משקף את שאמרתי לכתבת"

סגנית נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב ויושבת ראש נציגות השופטים, השופטת ורדה אלשיך, פנתה אתמול במכתב בהול לשר המשפטים דניאל פרידמן, בעקבות הכתבה "מחאת השופטים" שהתפרסמה אתמול במעריב . השופטת אלשייך ותקפה במכתבה את הכתבה של כתבת העיתון שני מזרחי שחשפה את כוונתם של 19 שופטים לפרוש במחאה על חוק הקדנציות של השר פרידמן.

השופטת אלשייך טוענת במכתב כי ציטוטים שהופיעו בכתבה לא נאמרו על ידה ואף אינם משקפים את רוח דבריה. במכתבה היא מביאה כדוגמה מספר ציטוטים ואף כותבת: "אינני יכולה להבין את מגמתה של הכתבת בכתיבה מסוג זה. על כך אבוא עוד בדברים עמה ועם העורך".

עוד כתבה השופטת אלשיך לשר פרידמן כי היא אינה נוהגת להעביר מסרים אליו דרך העיתונות וכי לא תנהג כך גם בעתיד: " לא עולה בדעתי 'להתכתב' עם שר המשפטים באמצעות עיתונאים, או עיתונות, ואין לי אלא להצטער על השימוש הבלתי יאה, שעשתה העיתונאית שעה שהוציאה דברים מהקשרם, ציטטה דברים חלקית, ובעיקר גרמה לכך שייראו או ייוחסו לי דברים, שלא יצאו מפי."

גורם במערכת המשפט אמר לוואלה! ברנז'ה: "מאז כניסתם לתפקיד של עורכי מעריב החדשים חל שינוי באופי הסיקור המשפטי בעיתון. האינדיקציה הברורה לכך היא פיטוריו של הפרשן המשפטי של העיתון משה גורלי".

ממעריב נמסר בתגובה: "אנו עומדים מאחורי הסיפור במלואו ובמהלך היום אף קיבלנו אישוש נוסף לדברים שפרסמנו. בכוונתנו לפרסם העמקה בנושא. יצוין, כי גם השופטת אלשיך במכתבה לשר המשפטים אינה סותרת את עיקרי הדברים שפרסמנו."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully