וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועדון המיליון

טביב זליקוביץ'

4.2.2008 / 11:02

משה אדרי הציע לחיים סבן 10 מליון דולר עבור חלקו בקשת. ההצעה משקפת לזכיינית שווי של 35 מ' ד' קבוצת למלבאום הציעה 13 מיליון

חיים סבן מבקש למכור את מניותיו בקשת כבר תקופה לא קצרה. בשבוע שעבר התברר כי קבוצת למלבאום, בראשות חיה למלבאום ובנה ירון למלבאום, הציעו כ-13 מיליון דולר עבור מניות סבן בקשת, 29% ממניות הזכיינית (לסבן 24% ממניות קשת ועוד 5% של נציגו-שותפו, ינון קרייז).

ל-The Marker נודע כי ההפרש בין הצעת קבוצתו של למלבאום לבין ההצעה המוקדמת יותר שהציע המפיק משה אדרי הוא 3 מיליון דולר, כלומר אדרי הציע עבור מניותיו של סבן כ-10 מיליון דולר. לפי ההצעה של אדרי, שוויה של קשת מוערך ב-35 מיליון דולר, ואילו לפי ההצעה של למלבאום ערכה של קשת מוערך ב-40 מיליון דולר.

מאז פרסום הצעתה של קבוצת למלבאום, היו שאמרו כי ראשי הקבוצה מעוניינים להחזיק במניות של אחת מזכייניות ערוץ 2, לא משנה איזה. לפי הגורמים, היו שטענו כי אם הקבוצה לא תצליח לרכוש את מניותיו של סבן בקשת היא תנסה לרכוש מניות ברשת. שלמה פרץ, דובר קבוצת למלבאום ובעבר יועץ התקשורת של קשת, הכחיש: "המגעים מתנהלים רק מול קשת, יש מכרז ואנחנו מתנהלים לפי תנאי המכרז".

את תגובתו של אדרי לא ניתן היה להשיג. מקבוצת סבן נמסר כי אין הם מעוניינים להגיב לעניין מכירת המניות של סבן עד שהן יימכרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully