וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 9 מעלה את מחיר הפרסומות ב-15%

עדי דברת

4.2.2008 / 20:24

מנכ"ל הערוץ: העלייה הראשונה במחירים מאז הקמתנו - בעקבות זינוק בצפייה. גורם בכיר בחברת רכש מדיה מפקפק בהצלחת המהלך

ערוץ 9 הודיע היום כי הוא מעלה את מחיר הפרסומות ב-15% - העלאת מחירים ראשונה מאז הקמתו לפני כחמש שנים.

לאוניד בלחמן, מנכ"ל ערוץ 9, סיפר כי במהלך 2007 חלה עלייה חדה בנתוני הצפייה בערוץ - הן מבחינת נתח הצפייה שהגיע בפריים טיים ל-12% בקרב משקי בית יהודים, הן מבחינת הביקוש לזמן אוויר לפרסומות בערוץ. בלחמן הוסיף כי הערוץ הגיע לשיא קיבולת הפרסומות והביקוש לזמן אוויר שעלה על ההיצע בדצמבר 2007 וינואר 2008.

על ההחלטה לעלות את מחירי הפרסום אמר בלחמן, כי "המפרסמים יודעים שהיום הם משלמים על כל צופה בערוץ 9 מחיר נמוך במיוחד לעומת ערוץ 2 וערוץ 10 כשבפועל נתוני הצפייה דומים. מהדורת החדשות המרכזית שלנו, 'חדשות פלוס', מגיעה מדי ערב למרכז העשירייה השנייה בטבלת הרייטינג והנתונים ממשיכים לעלות.

"בימים אלה אנו עומדים לצאת עם שורה של תוכניות חדשות שיתאימו לקהל מגוון. אנו מעריכים כי הביקוש לזמן אוויר לפרסומות רק ילך ויגדל. לכן, החלטנו לראשונה מאז עלינו לאוויר לפני חמש שנים לעדכן את מחירי הפרסום בערוץ. אנו משוכנעים כי המפרסמים מודעים לצורך שלנו לבצע את המהלך ויקבלו אותו בהבנה".

גורם בכיר בחברת רכש מדיה גדולה אמר היום ל-TheMarker כי הכרזה גורפת במדיה על העלאת מחירים בדרך כלל פוגעת בגוף המודיע וכי לא בטוח שהמהלך יצליח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully