וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטף פלוס 360

6.2.2008 / 0:19

עובדים לשעבר בחברת ההפקה 360 ערוצים לא קיבלו שכר כבר מספר חודשים. דדי צוקר: "הצ'קים יצאו אל העובדות"

עובדים לשעבר בחברת ההפקה 360 ערוצים מתלוננים על הלנת שכר. מספר עובדים שעברו בפרויקט הבריאות של המגזין בשיתוף עם ynet ומשרד הבריאות לא קיבלו כבר מספר חודשים את השכר המגיע להם.

מיכל כספי מי ששימשה כעוזרת הפקה בהפקות הללו סיפרה לוואלה! ברנז'ה: "אני רודפת אחריהם כבר מספר חודשים. כל פעם אני מתקשרת לדדי צוקר, מבעלי חברת ההפקה ולהנהלת החשבונות והם אומרים שהם ישלמו לי עוד כמה ימים ואז אני מתקשרת שוב ושוב הם דוחים אותי. הייתי אמורה לקבל מהם 1200דולר. אני באמת שוקלת לפנות לעורך דין ולתבוע אותם כי זו ממש התנהגות שלא ראויה, הם סוחבים אותי משבוע לשבוע ואומרים כל פעם שעוד כמה ימים" .

עובדת אחרת בשם טליה סולדן אשר עבדה כאחראית תוכן באותו פרויקט מחכה גם היא לתשלום של 2000 דולר מזה כמה חודשים. סולדן אמרה לוואלה! ברנז'ה : " עבדתי איתם מחודש אוגוסט ועד היום אני מחכה לכסף שלי. פניתי לדדי צוקר מספר פעמים ואף הקלטתי אותו, בפעם הראשונה הוא השתומם והתפלא שלא קיבלתי את השכר, הוא אמר שיבדוק את זה ויחזור אליי אחר כך הוא אמר לי שעד ה-20 לדצמבר אני אקבל את השכר , ב-19 לדצמבר התקשרתי אליו שוב והוא אמר שאני אקבל ואין לי מה לדאוג , למחרת הוא התנצל ואמר שזה בטיפול , לאחרונה ששוב דיברתי איתו הוא אמר לי שהשיחות שלי מלחיצות אותו, אני למען הסר ספק התקשרתי גם ללפ"מ שהיו אחראים על הפרויקט וגם לנציגת משרד הבריאות ובשני המקומות אמרו לי שהם כבר העבירו מזמן את הכסף למגזין, זו ממש התנהלות של ג'ונגל". פניתי לבית משפט לתביעות קטנות עם כל ההקלטות של השיחות ובקרוב תוגש התביעה

דדי צוקר מסר בתגובה: "לאחר שיחה עם מנהלת החשבונות נמסר לי כי הצ'קים יצאו אל שתי הבנות"

כספי וסולדן אמרו כי הן עדיין לא קיבלו את השכר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully