וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה רע במשק אוטרקי?

עדי דברת

6.2.2008 / 16:31

גורמים במועצת הרשות השנייה: ייתכן כי מינוי שירה מרגלית למשנה למנכ"ל ברשת לא יאושר על ידי המועצה. טוענים כי מינויה יאפשר זליגת פרסום לתוכן

שעות ספורות לאחר ההודעה על מינוי שירה מרגלית, ששימשה עד לאחרונה כמנכ"לית משותפת במשרד הפרסום מקאן אריקסון, למשנה למנכ"ל תוכן ברשת, ומתנגדי המינוי כבר משמיעים קולם.

ל-TheMarker נודע כי במסדרונות הרשות השנייה טוענים כי המינוי הינו בעייתי ועולה חשש שמרגלית, מתוקף היותה אשת פרסום, תתיר זליגת פרסום לתוכן על ידי הרחבת היריעה בכל הנוגע לשילוב פרסום סמוי (תוכן שיווקי) בתוכניות.

מינויה של מרגלית טעון אישור של מועצת הרשות השנייה. גורמים ברשות השנייה אמרו ל-TheMarker כי הם מעריכים שיהיה קשה לרשת לאשר את המינוי שכן "מועצת הרשות השנייה היא מועצה הנשלטת על ידי מוטו של תוכן".

דוברת הרשות השנייה מסרה בתגובה כי "על פי כתב הזיכיון, צריך המינוי לעבור את אישור מועצת הרשות השנייה. הנושא יגיע לאישור המועצה".

קולות נגד המינוי נשמעו גם במחוזות משרדי הפרסום וחברות רכש המדיה. שילוח, שהינו בן זוגה ואב ילדה של מרגלית, הוא המנכ"ל של קבוצת הפרסום מקאן אריקסון המחזיקה בחברת רכש המדיה הגדולה בארץ מקאן יוניברסל.

גורם בכיר בחברת רכש מדיה גדולה הביע חשש מהחיבור בין מרגלית לאילן שילוח: "ההכנסות של רשת הן ברובן מפרסום ומקאן יוניברסל היא למעשה הספק הגדול ביותר של רשת. מרגלית תהיה חשופה למידע רב שהעברתו למקאן עלולה להזיק לנו, יש בכך טעם נפגם".

גם ארז ברגבאום, מנכ"ל חברת התוכן השיווקי סי, יצא כנגד המינוי: "המינוי הזה מעמיד אותנו ואת המותגים איתם אנו עובדים על פיתוח וניהול התוכן המותגי שלהם, בעמדה בעייתית. המעבר של שירה מרגלית מצד אחד של המתרס למשנהו הוא מעבר חד ומורכב ולא בגלל ההקשרים המשפחתיים והאישיים שלו".

מנגד נשמעו קולות האומרים שאין כל קשר בין התפקיד עליו תהיה אמונה מרגלית - התוכן - לבין הצד המסחרי: "מרגלית הולכת לכהן בתפקיד שהוא נטו תוכן ואין לו שום קשר להסכמים המסחריים של חברות המדיה והמפרסמים. מדובר בצרות עין של אנשים בכל הנוגע לשילוח ולמרגלית".

רשת ושירה מרגלית סירבו להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully