וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קציצת במה

רותם דרוב

7.2.2008 / 1:01

ב"קרליבך בר-בורגר" אפשר להרגיע את הבטן אחרי ששרת עם יאיר לפיד אצל עינת שרוף

לרחוב קרליבך, הומה ההפתעות הקולינאריות הצטרף לא מזמן הדיינר "קרליבך בר בורגר". את המקום פתחו יוסי בנדר ואבישי קונפלד שהיו הבעלים של משרדי הכרטיסים "הדרן" ו"רוקוקו". הם אמנם סגרו בינתיים את משרדי הכרטיסים, אבל נשארו בתחום והם מפיקים הופעות של אמנים מהארץ וחו"ל.
הפקת מופעים זה נחמד אבל לדעת לבחור בשר טוב זה כבר עסק אחר לגמרי, ולכן צרפו אליהם השניים את השף ניר ליטמן, שהיה הבעלים של מסעדות "כרובי'ס" ו"צנובר" ובעל וותק של יותר מ-20 שנה בחום. הוא אחראי על כל בניית התפריט והצד הקולינרי במקום.
" אני יודע שאין קשר בין הפקת ארועים לבשר" מספר יוסי בנדר, "ואת האמת, זה גם לא אמור לעניין אף אחד מהסועדים, המטרה שלי היא שאנשים ייהנו מהאוכל, מהאווירה והמחירים, כל הבשר פה טרי, אנחנו לא קונים בשר בהנחות וכמויות גדולות, כדי לא לשמור אותו יותר מידי זמן במקרר, אנחנו טוחנים אותו יום יום במקום, ומשתדלים להעניק מוצר איכותי ברמה גבוהה.".
בנדר מבטיח איכות:"ההמבורגרים שלי הם בין הטובים בעיר, אני רואה לנגד עיניי תמיד את המוצר שמסעדות גדולות וותיקות בעיר מגישות, ומרגיש שהמנות שלי עומדות בקנה מידה אחד עם כולם, המטרה שלי היא שהמותג "קרליבך בר בורגר" יזוהה עם המבורגר טעים ואיכותי, אבל זול, שיבואו מכל רחבי הארץ לאכול ממנו".
ארוחת ג'וניור הכוללת המבורגר במשקל 180 גרם, עם שתייה ושתי תוספות תעלה 35 שקל. ארוחת מקסי במשקל של 220 גרם תעלה 39 שקל. במקום מוגשים גם קבבונים בלחמניית המבורגר בליווי טחינה במחיר ארוחה של 35 שקל.
תוספות כמו בצל מטוגן, פיטריות טריות או ביצת עיין יעלו בין שלושה לארבעה שקלים. במקום גם נמזגת בירת סן מיגל מחבית, שליש ליטר ב-12 שקלים

"קרליבך בר בורגר" פתוח: א', ד' 10:00 עד חצות, ב' ג' עד 03:00. יום ה' עד 5 לפנות בוקר. ו' עד כניסת השבת ובמוצ"ש עד חצות.

המקום כשר בהשגחת הרבנות ת"א. טלפון למשלוחים בתל אביב, רמת גן וגבעתיים 03-5616617
.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully