וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנת הדחה

יעל ולצר

7.2.2008 / 8:19

ערוץ 10 ייקנס בעשרות אלפי שקלים אם ישדר הערב לקט של הישרדות. הערוץ ביקש מהרשות אישור לשדר את הלקט ונענה בשלילה

ערוץ 10 שוקל לשדר הערב לקט מתוכניות הישרדות במקום משחק הכדורסל מהיורוליג, למרות שהרשות השנייה הודיעה לו כי אינה מאשרת שידור זה - כך נודע ל-TheMarker. משחקי מכבי תל אביב ביורוליג משודרים בערוץ מדי חמישי, אך כעת נמצאת הליגה בפגרה של שבוע. במידה שהערוץ יבחר בכל זאת לשדר את הלקט, הרשות השנייה תראה בכך הפרה חמורה של כלליה, והערוץ ייקנס בהתאם בסכום שעשוי להגיע לעשרות אלפי שקלים.

לפי כללי הרשות השנייה, הזכייניות, וערוץ 10 בכללן, מחוייבות לשדר תוכניות המוגדרות כ"סוגה עילית" - דרמות, הפקות דוקומנטריות, חדשות, תחקירים וספורט - והן מוגבלות לשידור שתי תוכניות ריאליטי בשבוע. על אף המגבלה, ערוץ 10 קיבל באחרונה אישור לשידור תוכנית ריאליטי שלישית, הדוגמניות. על כן נענה הערוץ בשלילה כשפנה לרשות השנייה בינואר בבקשה לשדר הערב את לקט הישרדות, דבר שיהיה בבחינת חריגה נוספת ממכסת התוכניות שאינן בקטגוריית "סוגה עילית".

השבוע שוב פנה הערוץ לרשות, וגם במקרה זה קיבל תשובה שלילית, במכתב ששלח מנכ"ל הרשות מנשה סמירה. העתק ממכתבו של סמירה נשלח גם למודי פרידמן, מנכ"ל ערוץ 10. גם יו"ר הרשות, נורית דאבוש, קיבלה מהערוץ פנייה טלפונית, ואף היא שללה את הבקשה. סמירה הדגיש שערוץ 10 כבר קיבל אישור לשידור שלוש תוכניות ריאליטי בשבוע: "הישרדות" בימים רביעי ושבת, ו"הדוגמניות" ביום שישי.

מערוץ 10 נמסר בתגובה: "בלוח השידורים הרגיל יש לפחות שש תוכניות מסוגה עילית בשבוע, ולכן איננו רואים כל בעיה בשיבוץ תוכנית נוספת של 'הישרדות' באופן חד פעמי במקום משחק היורוליג. התערבות הרשות היא בלתי סבירה בנסיבות אלו". גורמים בערוץ אישרו כי ייתכן שהלקט ישודר על אף התשובה השלילית מהרשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully