וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים לשרוד? תשלמו

ענת קם

7.2.2008 / 16:37

מנשה סמירה הודיע היום למנכ"ל ערוץ 10 כי הרשות השניה תחלט ערבויות הערוץ בסך 400 אלף שקל אם תשודר הערב "הישרדות"

מנכ"ל הרשות השניה, מנשה סמירה, שלח היום מכתב למנכ"ל ערוץ 10 מודי פרידמן בעקבות הודעתו שישדר הערב לקט של התכנית "הישרדות" בניגוד להוראת הרשות השנייה שלא לעשות כן. במכתבו הודיע סמירה לפרידמן כי במידה ותשודר התכנית בכוונת הרשות השנייה לחלט עד 400 אלף שקל מערבויות ערוץ 10.

אמש שלח פרידמן מכתב לסמירה בו נכתב כי התכנית תשודר למרות הודעת הרשות השנייה האוסרת את שידורה. במהלך התכתבויות בין הערוץ והרשות במסגרת אישור לוח השידורים השבועי, הודיע הערוץ לרשות כי הלקט ישודר במקום סרט תיעודי על פרשת תאיר ראדה, משום שהסרט אינו מוכן לשידור. הסרט שובץ להערב בגלל הפגרה במשחקי מכבי תל אביב בכדורסל.

במכתבו כותב סמירה כי טענת הערוץ בדבר אי-סמכותה של הרשות השנייה לקבוע הינה חסרת בסיס ואף מצטט את חוק הרשות השנייה בעניין זה. עוד כותב סמירה: " עשיית דין עצמית בדרך של התעלמות מהוראות הרשות שומטת את הקרקע מתחת למבנה הרגולציה ומהווה הפרה בוטה של מחויבויותיכם על-פי הדין."

בהמשך המכתב מתייחס סמירה לתמהיל השידורים ושיבוץ התכניות של הערוץ: " שידור של 4 תוכניות ריאליטי בשבוע אחד, בנוסף לשידור ספורט אחד, פוגע במגוון השידורים במהלך אותו שבוע, וכן ביכולתכם לעמוד במחויבויות השלמת החוסרים החלות עליכם." 4 תכניות הריאליטי הן שני שידורי הישרדות הקבועים, תחילת שידורי העונה השלישית של "הדוגמניות" המתוכננים למחר ושידור הלקט המתוכנן. אירוע הספורט הוא המשחק המרכזי של ליגת העל בכדורגל המשודר מדי יום א'.

מערוץ 10 נמסר בתגובה: "אנחנו שוקלים את צעדינו."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully