וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מדובר בתקיעת סכין בגבו של יוחנן צנגן"

יעל ולצר

10.2.2008 / 14:55

גורמים בתעשייה מגיבים על החלטת מרים נופך מוזס ו"לאשה" להעביר לאחר שנים רבות את טקס בחירת מלכת היופי מרשת לערוץ 10

לאחר שנים של מסורת בהן שודר טקס בחירת מלכת היופי בערוץ 2 וב"רשת" - ישודר הטקס השנה בערוץ 10. הטקס שמתקיים מזה 58 שנה אמור להיות משודר ביום שלישי ה-25 במארס, אך ל-TheMarker נודע כי התאריך עדיין לא נסגר סופית ויתכנו בו שינויים.

עוד נודע, שכבר מחר אמורים להתחיל לעבוד על התחרות בערוץ 10 בשיתוף עם "לאשה", המגזין מבית "ידיעות אחרונות", שנותן את חסותו לטקס מדי שנה.

הטקס שודר בתחילת דרכו שודר בערוץ 3. עם הקמת ערוץ 2 הטקס עבר לשידור בערוץ החדש - באופן מסורתי ב"רשת".

"יוחנן נפגע אישית"

גורם תקשורת אמר ל-TheMarker, שההחלטה של "לאשה" ובמיוחד של מימי נופך-מוזס, העורכת האחראית של "לאשה" ויו"ר קבוצת המגזינים של "ידיעות אחרונות", היא מעל לכל דבר אחר תקיעת סכין בגבו של יוחנן צנגן, מנכ"ל "רשת". צנגן סופג לאחרונה אכזבות קשות מירידת רייטינג ומהפסד צורב לערוץ 10 במיוחד במלחמה של "הישרדות" מול "כלבוטק" ו"גריז". צנגן, לדברי הגורם, סבר שהטקס שידוע כבעל רייטינג גבוה של כ-30% ישודר ב"רשת".

בנוסף, נודע ל-TheMarker כי ב"רשת" ניסו להתעקש ולבקש שהטקס ישודר בערוץ 2 ביום רביעי, ה-26 במארס. כך השידור יוכל להתחרות ברייטינג של "הישרדות". אך "לאשה" סירבו להצעה.

גורם תקשורת אחר הזכיר את העובדה של"ידיעות אחרונות" היו בעבר מניות ב"רשת" אך אלו נמכרו לפני כשנתיים וחצי בגלל חוק הבעלויות הצולבות. "יוחנן צנגן נפגע אישית ממרים נופך-מוזס", אמר הגורם. "יש פה שבירה של קשר רב שנים ביניהם. עם זאת אין סיבה שמוזס תשמור על זכויות העבר ותנהג ברגשנות כשברקע קיימת מעל כל ספק התחזקות של ערוץ 10. אמנם אפשר לראות בהחלטתה של נופך-מוזס החלטה פופוליסטית אבל ככל הנראה היא תסתבר כנכונה".

לעומת מורת הרוח שהורגשה היום ב"רשת" לאור ההחלטה הביעו גורמים בערוץ 10 סיפוק רב מההחלטה ואמרו שזו הוכחה נוספת ליכולתו של הערוץ להיות בלב הקונצנזוס. המהלך מוכיח לטענת הגורמים בערוץ 10, שהוא כבר משיב מלחמה חזקה לערוץ 2.

בערוץ 10 אישרו את הידיעה. ב"רשת" סירבו להגיב לידיעה. מ"לאשה" נמסר בתגובה: "איננו נוהגים לדון בענייננו העיסקיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully