וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש פרסים

ענת קם

11.2.2008 / 16:50

כתבי קול ישראל וערוץ 1 יוסי הדר ונסים קינן והעורך אברהם בן מלך יקבלו השנה את פרס מנכ"ל רשות השידור על שם אילן רועה

פרס מנכ"ל רשות השידור על שם אילן רועה יוענק השנה לכתבים יוסי הדר ונסים קינן ולעורך אברהם בן מלך. הפרסים יוענקו על ידי מנכ"ל הרשות מוטי שקלאר בטקס חגיגי בבית סוקולוב. יוסי הדר ונסים קינן הם כתבי שטח שהצטיינו בתחום ואברהם בן מלך זוכה לפרס על עבודתו העיתונאית על "ישראל לקראת 60".

כתב החינוך של קול ישראל, יוסי הדר, סיקר את השביתות הארוכות במערכת החינוך ואף נפגע במסגרת סיקור זה. בנובמבר השנה, הותקף הדר על ידי מאבטחי בית הדין לעבודה בעת שסיקר דיון על שביתת המורים בתיכונים. מרשות השידור נמסר, כי בסיקור השביתות הארוכות הצטיין הדר בחריצות גדולה, בחיבור ישיר למקורות מידע ובדיווחים המאוזנים והאמינים שהעביר למערכת החדשות.

כתב קול ישראל וערוץ 1 בדרום, נסים קינן, מסקר מזה חמש עשרה שנים את אזור הדרום ובשנים האחרונות מלווה את האירועים בשדרות ובעזה. מרשות השידור נמסר, כי קינן עושה זאת במסירות ובנאמנות ולעיתים תכופות תוך סיכון נפשו.

אברהם בן מלך הוא עורך, שדר ומגיש ותיק שעבר את כל מסלולי העבודה העיתונאית בחטיבת החדשות, במהלך 30 השנים שהוא משדר בחטיבה. בחגיגות יום ירושלים האחרון, החל אברהם לשדר את התכנית "ישראל לקראת 60". מרשות השידור נמסר, כי בהענקת הפרס יש משום הבעת הערכה של רשות השידור לא רק לעבודתו של בן מלך על התכנית "ישראל לקראת 60", אלא גם לפועלו המבורך לאורך זמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully