וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפול שורש

ענת קם

12.2.2008 / 1:07

ישראלים מפורסמים יתחקו אחרי השורשים של משפחתם בסדרה חדשה המופקת בימים אלה עבור ערוץ 1 על פי פורמט של BBC. וואלה! ברנז'ה היא קרובת משפחה של בר רפאלי

המפיק צפריר קוחונובסקי עובד בימים אלה על גרסה ישראלית לסדרה הבריטית המצליחה Who Do You Think You Are המשודרת ברשת BBC. הסדרה מלווה דמויות מפורסמות במסעם אחר שורשי משפחותיהם וחושפת יחד איתם פרטים שלא היו ידועים להם. באנגליה, שם משודרת העונה הרביעית של התכנית, השתתפו בין היתר השחקן ג'רמי איירונס והעיתונאי ניקי קמפבל. הגרסה הישראלית תשודר בערוץ 1.

צפריר קוחונובסקי, הפיק את הסדרה המצליחה "מרחק נגיעה" ששודרה ברשת ונקנתה לאחרונה על ידי רשת HBO האמריקאית וכן פרוייקטים דוקומנטריים רבים, בהם הסדרה "אנטישמיות - לא מה שחשבת" והסרט "הם תופסים גם ילדים", על ילדי העובדים הזרים. ההפקה היא בשיתוף גיל הפקות, שמפיקה את "גריז" ו "כפיות" לרשת. עורכת התכנית היא רונה תמיר, שביימה שני סרטים במסגרת פרויקט "מבטים" של פסטיבל ירושלים לקולנוע והגישה את תכנית הצהרים ברדיו תל אביב.

צפריר קוחונובסקי אמר לוואלה! ברנז'ה: "זו דרך נפלאה להסתכל על ההיסטוריה שלנו. יש אנשים שהמשפחה שלהם עברה מרוסיה לסין ומשם למצרים ולעוד מקומות ואין דרך יפה יותר לטפל בזה לקראת שנת ה 60 למדינה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully