וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הכסף שלנו עשה?

ענת קם

12.2.2008 / 1:54

כתבי חדשות 2 התרעמו על עיכוב תשלום השכר המגיע להם עבור השתתפות בתכנית הבוקר של רדיו 99

חברת החדשות מספקת מאז חודש יוני האחרון תכנים לתחנת הרדיו, שהיא התחנה האזורית היחידה שאינה משדרת מהדורות של חדשות 10. כתבי החברה משתתפים גם בתכנית הבוקר של התחנה, "כאן ועכשיו". תשלום עבור השתתפות זו, כמו גם עבור השתתפות בתכניות הרדיו האחרות שאינן של חברת החדשות, לרוב אמור להגיע ישירות מהגוף המעסיק. במקרה זה הוחלט כי תחנת הרדיו תעביר את הכסף לחברת החדשות, והאחרונה תעבירו לכתבים.

לאור העובדה כי מדובר בסכומים קטנים יחסית, כמה מאות שקלים לשלושה חודשים, החליטו בחברת החדשות לשלם אחת לרבעון ולא מדי חודש, אלא שהכסף טרם הועבר מתחנת הרדיו. עיכוב התשלום עורר מרמור בקרב חלק מהכתבים, שמשתתפים בתכניות הרדיו. גורם בחברה סיפר כי מזה מספר שבועות קיימת תחושה לא נוחה בקרב הכתבים עקב כך. לדברי הגורם, "יש אנשים שהתשלום הזה משמעותי בשבילם. מעבר לזה, יש כאן עניין עקרוני".

למרות זאת, הוחלט כי חברת החדשות תעביר את הכסף עבור ההשתתפות בתכנית הרדיו עם תשלום המשכורת הבאה.

מרדיו 99FM בקשו להבהיר כי הם פועלים בשיתוף פעולה מלא עם חברת החדשות של ערוץ 2, עפ"י על הנהלים והסיכומים ואין שום בסיס לטענה על עיכוב התשלום. כמו כן, בהתאם לסיכום שנעשה בין הרדיו לבין חברת החדשות של ערוץ 2, ועפ"י בקשתה של זאת, התשלום עבור פעילות הכתבים בשידורי הרדיו ייעשה אחת לרבעון - כל אחד לפי היקף ההגשות שלו בפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully