וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החזון של פובליסיס

עדי דברת

12.2.2008 / 14:13

אחרי ביקור של יומיים בארץ החליטו ראשי פובליסיס על הקמת חברת אחזקות בישראל. תגדיל האחזקות בגלר נסיס ובאידיאולוג'יק

אחרי ביקור של יומיים בארץ, ראשי פובליסיס חוזרים לצרפת בלי להגיע למסקנות משמעותיות. ההחלטה הוודאית היחידה שיצאה מביקור הצרפתים היא הקמת חברת אחזקות לקבוצה בישראל תחת השם פובליסיס גרופ ישראל. החברה תפעל למען חיזוק הקבוצה בעלת הזרועות הרבות, בניית חזון לשנים הקרובות וניהול ניגודי האינטרסים בין תקציבי החברות השונות.

הצורך בחברה החדשה נובע מרצונה של פובליסיס העולמית להתרחב ולחזק מעמדה בארץ. כפי שפורסם ב- TheMarker, בין היתר בודקת פובליסיס העולמית אפשרויות לקנות משרדי פרסום ומשרדי אינטראקטיב נוספים בארץ, או מיזוג אפשרי בין החברות שבבעלותה. כאמור, בביקורה הנוכחי בארץ לא החליטה פובליסיס על קיום אחת מהאופציות השונות.

בדירקטוריון החברה יכהנו הבעלים של גלר נסיס, משה נסיס ויאיר גלר ודפנה בסטר, יו"ר חברת האירועים וקידום המכירות סופר פוש. כפי שנחשף ב-TheMarker, טרם ההחלטה על הקמת חברת אחזקות בחנה פובליסיס את האפשרות למנות יו"ר לקבוצה לשם אותה מטרה. האפשרות, מספר גורם מקורב, עוד לא ירדה מהפרק.

6.13 מיליארד דולר ב-2006

החלטה נוספת שיצאה מהביקור היא הגדלת האחזקות של פובליסיס בגלר נסיס ובאידיאולוג'יק. בגלר נסיס מחזיקה פובליסיס 51% דרך ליאו ברנט. כפי שנחשף ב-TheMarker, משרד הפרסום המקוון אידיאולוג'יק מנהל משא ומתן למכירת מניותיו לגורם שלישי. גורם מקורב אמר היום ל-TheMarker כי ייתכן והרצון של פובליסיס להגדיל את אחזקותיה במשרד נובע מרצונה כי המניות לא יעברו לגורם זר.

פובליסיס העולמית הינה סוכנות הפרסום הרביעית בגודלה בעולם במונחי הכנסות, לאחר אומניקום, WPP ואינטרפבליק. ב-2006 רשמה החברה הכנסות של 6.13 מיליארד דולר ורווח נקי של 620.2 מיליון דולר. שווי שוק החברה הוא 8.1 מיליארד דולר.

לסוכנות אחזקות במספר חברות פרסום בארץ: משרד הפרסום גלר-נסיס בו היא בעלת השליטה מאז 2006, אז רכשה סוכנות הפרסום הבינלאומית ליאו ברנט, השייכת לקבוצת פובליסיס, 51% במשרד הפרסום; פובליסיס אריאלי ממנו רכשה פובליסיס העולמית 95%; פובליסיס הינה בעלת השליטה, עם 51%, גם במשרד הפרסום המקוון אידיאולוג'יק, הנמצא גם בבעלות משרד הפרסום אריאלי פובליסיס, מאז 2001; בחברת קידום המכירות והאירועים סופר-פוש שהוקמה ב-1986 על-ידי מי שמשמשת כיום כיו"ר החברה דפנה בסטר, מחזיקה פובליסיס במלוא המניות. בנוסף, פובליסיס היא מבעלי סאצ'י&סאצ'י איתם יש לבאומן-בר-ריבנאי הסכם ייצוג ובעלת הסכם ייצוג עם זניט מדיה. פובליסיס מחזיקה גם ב- 100% במשרד האינטראקטיב ווב אימאג'.

  • עוד באותו נושא:
  • פובליסיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully