וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוזס עולה על הפסים

יעל ולצר

12.2.2008 / 16:13

רכבת ישראל הופכת לזירת חינמונים: חתמה על הסכם הפצה עם ידיעות. הבלעדיות של ישראל היום תיפסק בתקופה הקרובה

"ישראל היום" כבר לא נוסע לבד ברכבת. רכבת ישראל חתמה היום על הסכם הפצה גם עם "ידיעות אחרונות", והחינמון שבהוצאתו, "24 דקות", אשר יופץ בתוך תחנות הרכבת, ולא רק מחוצה להן. זאת בנוסף לחינמון "ישראל היום", שהסכם הפצה בינו לבין הרכבת נחתם לפני כחודש.

כזכור, החליט באחרונה יצחק (חקי) הראל, מנכ"ל רכבת ישראל, לפתוח את תחנות הרכבת לחלוקה חופשית של חינמונים. החלטתו של הראל הגיעה במקביל להחלטת "ידיעות אחרונות" לשקול שיתוף פעולה עם החינמון "ישראלי" של שלמה בן צבי, כדי להוציא במשותף חינמון צהריים ('24 דקות').

כפי שנחשף ב-TheMarker לראשונה, לאחר הודעת רכבת ישראל, זעמו ב"ידיעות אחרונות", משום שהסכם שיתוף הפעולה המתוכנן ביניהם ל"ישראלי" התבסס על הסכם בלעדיות ההפצה שהיה ל"ישראלי" עם הרכבת.

מאז אותו הסכם, הספיק בן צבי להפסיק את הפצת "ישראלי" בעקבות קשיים כלכליים קשים בהם נתקל, ונכון להיום הפצתו לא חודשה. במקביל, העמידה רכבת ישראל את התנאים להענקת זכויות הפצה לחינמונים שיחולקו בתחומיה, ביניהם דמי זיכיון שנתיים של כ-1.6 מיליון שקל.

"ישראל היום", שהיה החינמון היחיד שחולק בתחומי הרכבת חתמו על הסכם ההפצה ראשונים, בעוד ש-"24 דקות", שיצא לאור לפני כחודשיים, המשיך להיות מופץ מחוץ לתחנות הרכבת. החל מהיום יופצו שני החינמונים במקביל, בשעות הבוקר, בניגוד לכוונה המקורית של "ידיעות אחרונות" להפיץ חינמון צהריים. מקורות ברכבת ישראל אמרו ל-TheMarker, שלא מן הנמנע שיהיו בעתיד חינמונים נוספים שיחולקו בתחומי התחנות.

מרכבת ישראל ומ"ידיעות אחרונות" אישרו את ההסכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully