וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש קונה?

יעל ולצר

13.2.2008 / 17:12

משה אדרי וחיה למבלאום ירכשו במשותף את חלקו של חיים סבן ב"קשת". מחר הוא היום האחרון לקבלת הצעות הרכישה

המפיק משה אדרי, מבעלי יונייטד קינג והסינמה סיטי, וקבוצת ההשקעות למלבאום (חיה למלבאום ובנה ירון) החליטו להגיש הצעה משותפת לרכישת חלקו של חיים סבן בקשת - כך נודע ל-TheMarker.

עדיין נותרו חילוקי דעות לגבי המחיר שיוצע לסבן לעומת המחיר שהוא דורש תמורת אחזקותיו בזכיינית אך, ככל הנראה, ההצעה תהיה משותפת ותתחלק חצי בחצי בין השניים. השניים כבר ערכו את בדיקת הנאותות ל"קשת".

סבן מחזיק ביחד עם שותפו ינון קרייז 28% ממניות קשת והוא אמור למכור אותן בגלל בעיות רגולטוריות שנוצרו לאחר שהוא רכש את גרעין השליטה בבזק במאי 2005. אלא שסבן דורש עבור המכירה 14 מליון דולרים - מחיר המשקף שווי חברה של 42 מליון דולרים. למלבאום הציעה 13 מליון דולרים ואדרי הציע 10 מליון דולרים.

ל-TheMarker נודע שביומיים האחרונים מתנהל משא ומתן אינטנסיווי בין נציגי שתי הקבוצות. זאת לאחר שהגיעו למסקנה ששיתוף פעולה יטיב איתם ועם הזכיינית. המגעים צפויים להסתיים עד מחר בחצות.

עוד נודע ל-TheMarker שאריה סבן, אחיו של חיים סבן המשמש כדירקטור בקשת, מעורב בעסקה והוא מעודד את הרכישה המשותפת. עם זאת, כבר עכשיו ברור שאם חילוקי הדעות לא יסתדרו והעסקה לא תתבצע אדרי יחזור לדון ברכישת מניות ב"רשת". הוא במיוחד שוקל את רכישת חלקו של אביב גלעדי שמחזיק ב-20% מהמניות.

גורמי תקשורת הדגישו שגם אדרי וגם חיה למלבאום מעוניינים ברכישה משותפת ומעוניינים גם במיזוג עתידי עם "רשת" אם אכן ירכשו את חלקו של סבן. עוד הדגישו שהשניים לא יהיו מעורבים בניהול הזכיינית, אלא יהיו מעורבים רק במועצת המנהלים של הזכיינית.

קבוצת ההשקעות למלבאום מצויה בבעלות נחמיה למלבאום, שהיה מבכירי ומבעלי אמדוקס, והרכישה אמורה להתבצע על ידי אשתו חיה, שהיתה בעבר מפיקה באולפני הרצליה. העסקה מתבצעת בעזרת הבן ירון, במאי ועורך סרטים. "יש פה שילוב של צרכים ועוצמה שבאים לידי ביטוי בהצעה אחת", אמר אחד מגורמי התקשורת על הכוונה המשותפת.

שלמה פרץ, יועץ התקשורת של משפחת למלבאום, אמר כי "אנחנו לא מגיבים על נושאים המצויים בשלב משא ומתן עסקי. כשהוא יסתיים, תפורסם הודעה".

משה דבי, יועץ התקשרות של חיים סבן, סירב להגיב. את תגובתו של משה אדרי לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully