וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Hello זה רדיו?

ענת קם

17.2.2008 / 11:30

מכרז הרדיו נותן את אותותיו גם מעבר לים. רדיו חיפה חתם על הסכם שיתוף פעולה עם CNN. הרדיו יקבל עדכונים מכתבי הרשת

רדיו חיפה ממשיך את היערכותו למכרז הרדיו האזורי ומגייס כוחות גם מעבר לים. הרדיו חתם על הסכם שיתוף פעולה עם רשת החדשות הבין-לאומית CNN, במסגרתו יספקו כתבי הרדיו חדשות מאזור חיפה לרשת ויקבלו חדשות מכתביה ברחבי העולם. רדיו חיפה הוא תחנת הרדיו הראשונה במזרח התיכון שחתמה על הסכם כזה עם רשת חדשות בין-לאומית.

ערוץ הטלוויזיה של CNN משודר כיום רק למנויי yes לאחר שלפני למעלה משלושה חודשים הופסקו שידוריו ב- HOT. רון צ'יקון, סגן נשיא ומנהל אזור המזרח התיכון בטרנר העולמית, מפעילת הערוץ, אמר בהתייחסו להסכם: "ישראל הייתה ונשארה שוק בעל חשיבות גבוהה ביותר עבורנו, ואנו מקדמים בברכה כל שותפות עם גופים במדיה בישראל, בטלוויזיה, ברדיו וגם באינטרנט. באמצעות הסכם זה, אנו מקווים להגיע אפילו לקהל רחב יותר בישראל".

דני נישליס, מנכ"ל רדיו חיפה אמר במעמד חתימת ההסכם: "כחלק מהסקת המסקנות ממלחמת לבנון השנייה הבנו שהמאזינים שלנו לא קיבלו מספיק מידע מהנעשה בצד השני של הגבול. הקשר עם CNN יאפשר לכתבים שלהם בביירות, בדמשק, בטהרן ובוושינגטון לדווח ישירות לרדיו חיפה בשעת חירום או בעת אירועים אקטואליים."

למכרז להפעלת הרדיו באזור חיפה מתמודדת קבוצת "רדיו חיפה", המפעילה אותו מאז הקמתו, נגד קבוצת "שידורי חיפה" בבעלות חברת מנו ספנות ואנשי עסקים נוספים מאזור חיפה. בשבועות הקרובים צפויה הרשות השניה להחליט על הזוכה במכרז הפעלת הרדיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully