וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעליים גדולות מדי?

טביב זליקוביץ

18.2.2008 / 9:28

התנאים ליו"ר מועצת הכבלים והלוויין הוגמשו כיון שהמועמדים לא עמדו בהם. רשימת 20 המועמדים הסופיים הועברה למשרד התקשורת

ועדת האיתור של משרד התקשורת למציאת יו"ר חדש למועצת הכבלים והלוויין קיבלה אתמול מנציבות שירות המדינה רשימה של כ-20 שמות שעברו את תנאי הסף לקבלת התפקיד.

לפי גורמים במועצת הכבלים והלוויין, כ-30 אנשים הגישו מועמדות לתפקיד היו"ר. אותם גורמים הסבירו כי אמנם נציבות שירות המדינה אישרה כ-20 איש ששמותיהם הועברו למשרד התקשורת, אך התנאים הוגמשו מכיוון שרוב המועמדים לא עמדו בתנאי המינימום שנדרשו לתפקיד.

ביום שישי האחרון סיים יגאל לוי כהונה של כארבעה חודשים בתפקיד היו"ר הזמני של המועצה. כיום המועצה לא יכולה למנות שוב יו"ר זמני, מכיוון שהחוק מאפשר לשר התקשורת פרק זמן של שנה בלבד למינוי יו"ר זמני.

הזמן שניתן בחוק תם, וכעת אין לאריאל אטיאס ברירה אלא למנות יו"ר קבוע למועצה. זה כמה שבועות פועלת ועדה לאיתור יו"ר קבוע. כעת, מאחר שלמועצת הכבלים והלוויין אין יו"ר קבוע - אין לאף אחד סמכות לכנס אותה.



"יש למנות יו"ר וליצור המשכיות"

לאור מחלוקות בין חברים שונים במועצה, מבקשים במשרד התקשורת למנות יו"ר קבוע בהקדם האפשרי. לפי לוחות הזמנים של משרד התקשורת, ועדת האיתור שהוקמה אמורה למנות יו"ר קבוע למועצה עד סוף מארס. במשרד התקשורת מקווים למנות את היו"ר בהקדם, אבל מדגישים שאין בכוונתם לעשות קיצורי דרך בהליך הבחירה.

גורמים ברשות טענו כי הגיע הזמן למינוי יו"ר קבוע שיוכל ליצור המשכיות בכינוסים ובהחלטות המועצה.

"כרגע אין שום דבר בהול על הפרק, ואולי עדיף למועצה להוריד מעט את הפרופיל התקשורתי שהיה גבוה למדי בתקופה האחרונה", אמר גורם במועצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully