וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא זו אף זו

נורית רוט

18.2.2008 / 17:54

שרה נתניהו תובעת מיליון שקל ממעריב בגין לשון הרע. טוענת כי בדצמבר האחרון פירסם העיתון שתי כתבות דיבה נגדה ונגד בנימין נתניהו

מיליון שקל - זהו הסכום שתובעת שרה נתניהו, אשתו של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו מעיתון מעריב, בגין לשון הרע.

בתביעה, שהגישה היום נתניהו לבית משפט השלום בתל אביב באמצעות עוה"ד יעקב וינרוט, אברהם וינרוט ועודד גזית, טוענת נתניהו כי בדצמבר האחרון פירסם העיתון שתי כתבות דיבה נגדה.

הכתבה הראשונה היא כתבה שכותרתה "הזיכרון הקצר של נתניהו מכה שנית", בה צוטט נתניהו כמי שאומר כי בזמן כהונתו כראש ממשלה הסתיימה שביתת הסטודנטים תוך כמה ימים, בעוד שלטענת שרה נתניהו, ח"כ נתניהו - שאינו תובע בתביעה - לא אמר את הדברים.

לטענת נתניהו, כתבה זו - שהינה הרקע להבנת הכתבה השנייה שכוונה אליה - מעידה כי הפגיעה בה "היתה פגיעה בכוונת מכוון, שנועדה לפגוע בסופו של יום לא רק בתובעת כאדם פרטי אלא גם, ואולי בעיקר, כרעייתו של ח"כ נתניהו".

כותרת הכתבה השנייה היא "החנייה הפרטית של שרה נתניהו". נתניהו טוענת כי מתקבל מהכתבה הרושם כי נתניהו היא שביקשה לעצמה מקום חנייה על חשבון החניות העומדות לרשות הציבור, בעוד שהבקשה נבעה מפנייתו של מנכ"ל הכנסת, ומשיקולים של היחידה לאבטחת אישים של השב"כ.

"מדובר בשתי כתבות שהתפרסמו באותו יום בצורה הבולטת ביותר שניתן היה להבליט אותן, כך שאין ספק כי המדובר במסע ציד והכפשה מכוון, המתנהל ביודעין נגד התובעת וח"כ נתניהו, מתוך מגמה שקופה וברורה לפגוע בשמם הטוב, להעמיד אותם באור שלילי ונלעג - ולחבל בתדמיתו של ח"כ נתניהו כאיש ציבור, וכמי שחלק נרחב בציבור הישראלי רואה בו מועמד מוביל לראשות הממשלה", טוענת נתניהו. כתוצאה מכך, נגרם לה - לטענתה - נזק קשה במיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully