וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דעתך נחושה מדי

ענת קם

20.2.2008 / 0:01

צילומי "אמא מחליפה" שהיו אמורים להתקיים היום בוטלו. הסיבה: משתתפת פעילה במחסום watch היתה אמורה להתארח בהתנחלות, אולם שם דרשו מהמשפחה לבטל את הצילומים

צילומי פרק בתכנית "אמא מחליפה" שתוכננו למחר בוטלו. בפרק אמורות היו להחליף בתים עדנה קנטי, אם פעילה בארגון "מחסום WATCH" ותושבת התנחלות. לוואלה! ברנז'ה נודע, כי למרות הסיכום בין המשתתפות וההפקה, החליטה המשפחה מההתנחלות לבטל את הצילומים, ככל הנראה בעקבות לחץ מהיישוב בו היא מתגוררת.

"אמא מחליפה" היא תכנית ריאליטי של קשת, בה למשך שבוע מתחלפות שתי נשים מרקעים שונים ועוברות לחיות אחת במשפחה של השניה. בעונה הקודמת התחלפו, בין היתר, אישה יהודיה ואישה ערביה, שתי נשים עם גישות חינוכיות שונות ועוד.

קנטי, שהייתה אמורה להשתתף בתכנית, אמרה לוואלה! ברנז'ה: "מאוד חשוב לי לעשות את התכנית הזאת, למרות שזה גובה מחיר יקר מאוד ממני וממשפחתי וזה צפוי להיות שבוע מסוייט. בגלל שזה חשוב לי, התחייבתי לא לדבר על התכנית שלא נעשתה ולא משודרת."

מקשת נמסר בתגובה: "אכן מתקיימים בימים אלו צילומי העונה השלישית של 'אמא מחליפה'. מתגבשים חילופים מרתקים במיוחד ובשלב זה של ההפקה איננו נוהגים לחשוף את זהות המתחלפות. לכשתעלה התכנית נציג את המשתתפים באופן מסודר."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully