וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין כמו בבית

עדי דברת

21.2.2008 / 11:19

ערוץ 10 נפרד ממשרדי הפרסום: תקציב הפרסום של הערוץ, שטופל בשנה האחרונה על ידי זרמון גולדמן, יטופל עצמאית על ידי הערוץ

ערוץ 10 יטפל עצמאית בתקציב הפרסום שלו, לאחר שבשנה האחרונה טופל התקציב אצל זרמון גולדמן.

כפי שנחשף באחרונה ב-TheMarker, בחודשים האחרונים עבד ערוץ 10 עם מקאן אריקסון על פרסום התוכנית "הישרדות" - מקאן דיגיטל טיפל בפרסום האינטראקטיווי של התוכנית, ומקאן אריקסון היה אמון לצד פרסום מודעות לתוכנית. בנוסף, טיפל מקאן דיגיטל בקמפיין האינטרנט של התוכנית "מתי נתנשק" שמשודרת בערוץ.

כבר אז פורסם ב-TheMarker כי ערוץ 10 שוקל להעביר את תקציב הפרסום שלו מזרמון גולדמן. אז דובר על האופציה כי התקציב יטופל אצל מקאן אריקסון אך כאמור הוחלט כי התקציב יטופל עצמאית על ידי הערוץ.

לא מן הנמנע כי מקאן דיגיטל יטפלו בקמפיינים ספציפיים של הערוץ. מקורב למקאן טען אז כי הקבוצה תחשוש לקחת על עצמה תקציב שיגרור סיבוכים אפשריים ביחסים עם ערוץ 2. קבוצת מקאן אריקסון מחזיקה גם בחברת המדיה יוניברסל מקאן, העובדת עם כלל אמצעי המדיה.

זו אינה הפעם הראשונה בה מחליט ערוץ 10 לעבוד עצמאית ללא משרד פרסום. לפני שהתקציב עבר לזרמון גולדמן, טופל התקציב מספר שנים על ידי משרד הפרסום ראובני-פרידן, אך ערוץ 10 לא ניהל פעילות פרסומית או שיווקית באמצעות המשרד. כל הפעילות השיווקית שביצע הערוץ באותן שנים, נעשתה באופן פנימי, על ידי מחלקת הפרומו של החברה. משך מספר חודשים טיפל בתקציב גריי אינטראקטיב - משרד האינטראקטיב של אדלר חומסקי.

תקציב הפרסום של ערוץ 10 ב-2007 נאמד ב-1.1 מיליון דולר (מחירים ריאליים; הערכה לפי מחירון יפעת בקרת פרסום).

מערוץ 10 אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully