וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזאי זה עם ז'

שירלי אכסלרוד

21.2.2008 / 13:55

דני רופ הופך את מהדורת החדשות של ערוץ 10 לחדר אחורי ומטונף במוסך. איך זה עובר בשקט יחסי? תסתכלו על הפרומואים ל"אחד נגד 100"

דני רופ צריך לקחת סופשבוע ארוך ארוך ולחשוב טוב על מעשיו. בגלל שניים: אלף, מכיוון שהפך את מהדורת החדשות של ערוץ 10 – אחד המוצרים היותר מתוחכמים, שנוהג לרוב לכבד את עצמו ואת צופיו, לחדר אחורי במוסך - זה המטונף, עם הפוסטרים של נערת דצמבר המוכתמים באתם-לא-רוצים-לדעת-מה, עם הכוסות שקפה שחור מתייבש להן בקרקעית. את עצמו הוא הפך למוסכניק שמצליח להרוויח הכי טוב בארץ, בלי שתחדור לו ולו טיפת גריז אחת מתחת לציפורניים, ובית, מכיוון שהפך את מיקי חיימוביץ', מהדמויות היותר נקיות וממלכתיות שנולדו בטלוויזיה, לנשוא של הערה שהייתם מצפים לקבל לא מהחזאי שלכם, אלא מערס מזדמן שלא סיים ארבע שנות לימוד.

צפייה חוזרת בהלצה השנויה במחלוקת של רופ במהדורת יום רביעי ("מיקי התאכזבה שלא קיבלה את ה-20 ס"מ שלה אתמול בלילה") – ושלמען הסר ספק אף לוותה בכחכוח גרוני להדגשת כפל המשמעות המבריק ובתנועת יד מדגימה – טוב שחסך מאיתנו את הגרעפץ בריח לוף של אחרי, מעלה חשד של ממש שרופ ארב כבר שבועות ארוכים להזדמנות להשחיל את המשפט שלו, המבוסס על בדיחת חזאים חבוטה, וסוף סוף מצא את ההזדמנות.

אפשר להתווכח האם האמירה הזאת היא בגדר ניסיון מביך לעשות שמח באולפן (או כפי שרופ בוודאי היה מכנה זאת "להפוך את הצפייה בתחזית לחווייתית"), או שמא התחכמות מבחילה. כך או כך, לא חייבים להימנות על קהל המזועזעים דרך קבע מהומור המילואימניקים הדודו טופזי שהפגין רופ, בשביל להבין שבשום פנים ואופן לא הייתם תופסים אותו משמיע משפט זהה למיקי, בהיעדרו של יעקב מהאולפן, בנוסח "יעקב בטח התאכזב שלא קיבל את אחוזי הלחות שלו אתמול בלילה".

ובינתיים בערוץ השני

מטרידה התחושה שלא מדובר בפליטת פה מקרית, ושרופ יכול היה לחזות מראש את המיני טורנדו סביבו. עד כה בחרו ללכת בדרך הזאת מפרסמים מסויימים מאוד, עבור מוצרים זולים במיוחד, כשחיפשו דרך ליצור שערורייה זוטא. במקרה הזה המחיר ששילמו היה נידוי הפרסומות שלהם לשעות לילה מאוחרות. אולי זה רעיון.

מי שהמתין לפרק ב' של האירוע, במהדורה אתמול, בהשתתפות רופ ומיקי גם יחד (דני, חזאי זה עם ז'?), חיכה לשווא. ב-10 בחרו להחליק את האירוע בנזיפה והתנצלות. לא קשה לדמיין מה היה עובר על רופ לו היה חזאי במהדורה חדשות נצפית בטלוויזיה האמריקאית. אפשר להניח ששם העניין הזה (הלו! אנחנו מדברים על פריים טיים!) לא היה עובר לו בכזאת קלות, בלי התנצלות רשמית לפחות ואולי אפילו תקופת צינון קלה, למען הסדר הטוב. ואם עברתם לערוץ שתיים באותו זמן, איגף אתכם הומור המילואים גם משם, תוך שהוא נותן דוגמה טובה למונח "דאבל סטנדרט" – בעוד שבבוקר היה אברי גלעד הראשון לתקוף את רופ ברדיו, הרי שבערב הבטיח הפרומו ל"אחד נגד מאה" מתחרה אחת בלונדינית, נגד "100 גברים מתקשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully