וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גול עצמי

יעל ולצר

25.2.2008 / 13:12

רשת תשדר גם ברביעי הבא משחק מרכזי מליגת האלופות. גורמים בערוץ הספורט זועמים: "הערוץ 'מוכר' נכסים"

גורמים בערוץ הספורט זועמים על הסכמת הנהלת ערוץ הספורט לשדר את המשחק המרכזי של ליגת האלופות ב"רשת" בלבד, ולא לשדרו במקביל בערוץ הספורט - כך נודע ל-TheMarker. זאת למרות שמשחקי ליגת האלופות, ששודרו בשנים האחרונות בערוצי ספורט 5 ו-5+, זכו לשיעורי צפייה גבוהים, והיוו מקור למשיכת צופים לערוץ, וחלק מהסכם של הערוץ עם הצופים המשלמים על החבילה.

מקור בערוץ הספורט אמר: "זה התחיל במכירת חמישה משחקים של ליגת האלופות ל'רשת' בכמיליון דולר. זה אמנם שימח מאוד את ראשי הערוץ, אבל לא אותנו. בתחילה היה מדובר בחמישת המשחקים: משחק אחד של שמינית הגמר, שני רבעי גמר, חצי גמר ומשחק הגמר. ואז הסתבר, שרשת התנתה את הרכישה בתמורה לכך שהמשחק המרכזי ישודר רק אצלה".

"ביום רביעי שעבר שודר תמורת 200 אלף דולר נוספים ששילמה רשת, משחק נוסף אצל הזכיינית, כחלק מהמלחמה שלה ב'הישרדות'. השידור היווה נוק אאוט לערוץ הספורט, שבאותו ערב החשיך מסך לצופיו בערוץ 5 וערוץ 5 גולד".

"אנחנו חוששים שהתרחיש הזה יחזור על עצמו בשבוע הבא, ביום רביעי ה-5 במארס. שוב ישודר המשחק המרכזי של ליגת האלופות ברשת, ושוב ערוץ 5 יאבד צופים, ששילמו עבור החבילה. אמנם, יתר המשחקים, ישודרו בערוץ הספורט, אבל אלו משחקים ממש לא חשובים".

המקור הוסיף שיוחנן צנגן, מנכ"ל רשת, הגיע לערוץ בשבוע שעבר כדי לצפות במשחק. "הרגשנו שבעל המאה מגיע, ואנחנו ישבנו בצד, מבוישים ומרוגזים. 'רשת' טוענת שהסיבה לרכישת המשחקים היא עלייתה של קבוצת ליוורפול, קבוצתו של יוסי בניון, שעשוי לפגוש את קבוצת צ'לסי בהנהגת אברהם גרנט. אבל הסיבה האמיתית היא, שכך הם נלחמים ב'הישרדות', בעוד שהצופים המסורתיים שלנו באמת חיכו לזה, ולא יקבלו זאת".

מקורות בערוץ הספורט אישרו שחלק מההסכם עם רשת מחייב את שידור המשחק המרכזי רק ברשת ולא בערוץ הספורט במקביל. עם זאת הדגישו כי הבעיה תהיה קיימת רק עוד פעם אחת, ביום רביעי הבא, אז ישודר המשחק צ'לסי - אולימפיאקוס ברשת. בערוץ 5 ישודר באותו היום משחק חוזר, שטרם נקבע. ב-5+ ישודר באותו הערב משחק נוסף מליגת האלופות, שהנהלת ערוץ הספורט תיבחר, בספורט לייב יהיה אולפן פתוח של התפרצויות למשחקים השונים, ובגולד לא ישודר כלום, כפי שקרה בשבוע שעבר. עם זאת, הדגישו המקורות, כי המשחק המרכזי של אינטר-ליוורפול נדחה על ידי ליגת האלופות ושידורו יועד ליום שלישי, ב-1 במארס, והוא ישודר בערוץ 5, ולא ברשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully