וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעבור את החורף ואחר כך נראה

ענת קם

27.2.2008 / 18:19

רשות השידור מעלה הילוך לקראת הרפורמה. הוועד המנהל קבע כי עד סוף אפריל יחתמו הסכמי עבודה חדשים עם העובדים

הוועד המנהל של רשות השידור קבע היום לוחות זמנים חדשים ליישום סעיפים ברפורמה. לפי החלטת הועד, עד סוף מרץ יש לחתום הסכמים עם נציגי הועדים של עובדי הרשות על צמצום כח האדם ותנאי הפרישה ועד סוף אפריל יש לחתום על הסכמי העבודה החדשים ברשות. במידה ולא יושגו ההסכמים במהלך הזמן שנקבע, ייושמו מספר פעולות, עד להגשת בקשה לבית המשפט להקפאת הליכים ברשות השידור.

הפעולות שהוגדרו על ידי הועד המנהל הופיעו בנייר עמדה חריף שהעביר היום גביש לחברי הועד המנהל בעקבות העיכוב ביישום תכנית הרפורמה ברשות. גביש תוקף את הועדים ברשות השידור וכותב "נראה לכאורה כי המצב הקיים נוח לנציגי הארגונים, וייתכן כי הם סבורים שההשהיות תבאנה בסופו של דבר לביטול הרפורמה." גביש התייחס לתהליך שעוברת הרשות מאז אושרה תכנית הרפורמה וציין את חובות הועד המנהל והוסיף כי הוא אינו עומד בהן.

גביש מציג את הפעולות הנחוצות לשיפור מצב הרשות, בהן צמצום השעות הנוספות וביטול חריגות, פיטורי ייעול ביטול ההסכמים הקיבוציים והגשת בקשה להקפאת הליכים ויישום תכנית ההבראה במסגרתה. גביש כותב כי המשך ההתנהלות הנוכחית ברשות יוביל לסגירתה וכי סדרי המינהל ברשות אינם תקינים, כולל הסדרי שכר פיקטיביים וטוען כי ציבור משלמי האגרה אינו מקבל את המוצר לו הוא מצפה.

בסוף נייר העמדה כותב גביש: "מצבה הפיננסי של הרשות הוא כזה שללא שינוי דרסטי היא עלולה להיסגר, כל עובדיה יישלחו לבתיהם והשידור בישראל יתבצע על ידי יזמים פרטיים בלבד - דבר שאינו קיים בשום דמוקרטיה מערבית."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully