וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וגר זאב עם כבש?

ענת קם

28.2.2008 / 0:41

שיתוף פעולה בין העיתונים הגדולים? לא ממש. איך בכל זאת הגיע מאמר של מנכ"ל המגזינים של ידיעות תקשורת למוסף הספורט של מעריב?

בידיעות אחרונות דורשים ממעריב פרסום הבהרה במוסף הספורט של העיתון בעקבות פרסום מאמר של אבי מורגנשטרן, מנכ"ל קבוצת המגזינים של ידיעות תקשורת אתמול בעיתון. המאמר של מורגנשטרן עסק בניצחונה של קבוצת בית"ר-שמשון תל אביב על מכבי תל אביב במסגרת משחקי גביע המדינה בכדורגל והוא מופיע בעיתון בהמשך לראיון שקיים עמו כתב העיתון אביעד פוהורילס, ראיון שנתן כאוהד בית"ר-שמשון ת"א לקראת המשחק.

עם פרסום הראיון עם מורגנשטרן במעריב הורמו גבות במערכת ידיעות אחרונות, אולם פרסום המאמר היום הביא את ראשי המערכת לשלוח מכתב באמצעות עורך הדין מיבי מוזר בדרישה לפרסום הבהרה. במכתב נטען כי מורגנשטרן כלל לא כתב את הטור עבור מעריב ושהוא מבוסס על דבריו שנאמרו לפוהורילס בשיחת טלפון, אף על פי שלא נאמר למורגנשטרן כי דבריו יפורסמו בצורה כזו.

עוד נטען במכתב, כי הנזק שנגרם למורגנשטרן הינו כבד ונדרשת הבהרה מטעם מעריב במוסף הספורט שלו. בנוסף, נדרשה מערכת מעריב להסיר את המאמר ממדור הספורט של אתר העיתון, nrg, ואכן המאמר הוסר אתמול בשעות הצהרים.לוואלה! ברנז'ה נודע, כי במהלך הבוקר והצהרים פנו גורמים בידיעות למספר גורמים במעריב וטענו כי אם המאמר לא יוסר מאתר האינטרנט מורגנשטרן יפוטר.

במעריב סירבו להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully