וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצל מהמוקד(י)

אמיתי זיו

2.3.2008 / 11:09

יורם מוקדי לא ראיין את שר התקשורת בתכנית הברנז'ה בשל ניגוד אינטרסים. משרד התקשורת: "הראיון תואם טרם כניסתו לתפקיד ב-HOT"

ביום חמישי התארח שר התקשורת בתוכנית 'הברנז'ה' של רדיו תל-אביב (FM102). המגישים של התוכנית הם יורם מוקדי ויובל אברמוביץ'. לאחרונה מונה יורם מוקדי להיות סמנכ"ל האסטרגטגיה בחברת הכבלים ואחראי הרגולציה בחברה. בכך נוצר טעם לפגם, כאשר מוקדי הנתון לפיקוחו של שר התקשורת, גם מראיין אותו ברדיו.

בבוקר אותו היום פנה עיתון TheMarker בבקשה לתגובה בעניין ממשרד התקשורת ומחברת HOT. בעקבות הפנייה בוצע שינוי בהגשת התוכנית: מוקדי נכח באולפן אך לא שאל את השר שאלות ורק סייע בשאלות למתקשרים ומרואיינים אחרים.

מחברת HOT נמסר בתגובה: "ביום בחמישי הגיש מוקדי את תוכניתו האחרונה ברדיו תל-אביב, לאחר שהודיע על עזיבתו בגלל תחילת עבודתו ב-HOT. יש לציין כי בתחילת התוכנית ציין מוקדי את מקום עבודתו בגילוי נאות, וממילא לא התכוון לשאול את השר שאלות שיש להן קשר כזה או אחר לחברה".

ממשרד התקשורת נמסר בתגובה: "ראוי וחשוב ששר התקשורת אריאל אטיאס יאמר את דברו לציבור הצרכנים בישראל ובכללם לתושבי תל-אביב והסביבה והמגזר הברנז'אי. איננו מוצאים בעיה בעצם ההשתתפות בתוכנית. יחד עם זאת, בשל הנראות, הוחלט כי מר מוקדי לא יראיין את השר במהלך התוכנית. שני מגישי התוכנית - מר אברמוביץ ומר מוקדי - הצהירו עם תחילת התוכנית, בגילוי נאות, על העסקתם. אגב, השתתפותו של שר התקשורת בתוכנית 'הברנז'ה' ברדיו ת"א, תואמה טרם כניסתו של מר מוקדי לתפקידו החדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully