וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלט? מה כתוב בשלט?

ענת קם

2.3.2008 / 12:17

חברת השילוט נורסטאר מדיה תובעת את אברי גלעד בגין גרימת נזק ושימוש בלשון הרע על כך שהאשים את החברה ששיחדה ח"כ

חברת נורסטאר מדיה תובעת את אברי גלעד על סך 2.8 מיליון שקלים בגין גרימת נזק ושימוש בלשון הרע. התובעים, חברה בתחום שילוט החוצות, טוענים באמצעות עורך הדין גדיאל בלושטיין כי גלעד נלחם בהם בעניין המאבק להשבת שלטי החוצות לנתיבי איילון תוך שימוש בלשון הרע.

גלעד נתבע על כך שתקף בתכניותיו השונות ברדיו ובטלוויזיה את חברת נורסטאר, העומד בראשה משה נור ואת חבר הכנסת יורם מרציאנו שתומך בהחזרת שלטי החוצות לנתיבי איילון, וזאת מאחר שלטענתם, פעולותיהם לא מצאו חן בעיניו. בנוסף, גלעד נתבע על שימוש בלשון הרע על כך שהאשים את החברה כאילו היא משחדת חבר כנסת בישראל. "במילים אלו, לא רק איים הנתבע על נבחרי ציבור אלא ניסה, בכוונה תחילה ובמודע, להשפיע שלא כדין על החלטה בכנסת ישראל בדרך של הטלת אימה", נכתב בתביעה.

בכתב התביעה נכתב: "לגלעד היה מניע ברור בכל מעשיו- הנסיון לרווח על ידי כך שהוא מנסה לדחוק מדיה אחרת בה לא היתה לו דריסת רגל. ככל הנראה ומשום שלנתבע היו אינטרסים מסחריים מובהקים, התבלבלה עליו דעתו ורצונו לקבל ממון מפעילותו, העבירה אותו על דעתו המקצועית". נורסטאר תובעת מגלעד 1.2 מיליון שקלים בגין נזקים ישירים שנגרמו לה, להערכתה, במהלך החודשים ינואר-פברואר. בנוסף, נתבע סכום זהה עבור פגיעה במוניטין החברה וכן ארבע מאות אלף שקלים פיצוי למשה נור.

את תגובתו של אברי גלעד לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully