וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי המנהל ברשות השידור נגד גביש

ענת קם

4.3.2008 / 15:02

במכתב שהועבר ליו"ר הרשות נכתב: "כל שנעשה משך עשרות שנים היה הקמת ועדות, גיבוש תוכניות, דיון בכנסת, גניזת הדו"ח וחוזר חלילה"

עובדי המינהל ברשות השידור מצטרפים לועד העיתונאים ותוקפים את התבטאותו של יושב ראש הרשות משה גביש בדבר הקפאת הליכים. במכתב שהועבר היום לגביש הודיע יושב ראש עובדי המינהל ברשות, אלי פאר, כי העובדים לא יוכלו לעבור לסדר היום במידה והרפורמה תצא לפועל מבלי שהנהלת הרשות השידור תנהל משא ומתן עם נציגי העובדים.

פאר תוקף את התנהלות רשות השידור בשנים האחרונות: "כל שנעשה משך עשרות שנים היה הקמת ועדות, גיבוש תוכניות, דיון בכנסת, גניזת הדו"ח וחוזר חלילה. כך צצו ונעלמו בזה אחר זה דו"ח גינצבורג, דו"ח ליבני, דו"ח גרניט, דו"ח הלוי דיוויק, ועדת דינור ועוד ועדות שכבר לא ניתן לזכור! יושב ראש בא ויושב ראש הלך, מנכ"ל בא ומנכ"ל הלך אך השיטות נשארות אותן שיטות". יושב ראש ועד עובדי המינהל בטלוויזיה, מנשה כהן, הוסיף: " לפני שמאיימים עלינו בקיצוץ בשכר, כדאי שמשרד האוצר יורה להחזיר לנו את כל החוב שהנהלת הרשות חייבת לעובדים משך שנים... מתווה הרפורמה נקבע בדיונים בוועדת הכלכלה. יש בהתנהלות הנהלת הרשות והאוצר סטייה מהמתווה שקבע בין היתר עידוד פרישה מרצון! למרות הרפורמה ושלל הדיבורים על הבראה, הנהלת הרשות ממשיכה לקלוט עשרות עובדים."

משה גביש כתב לעובדים בתגובה: "מכתבכם המביע בטחון שמה שהיה הוא מה שיהיה והרשות תמשיך בהתנהלותה הנוכחית, הפוגע באנשי ציבור המקדישים זמנם שלא על מנת לקבל שכר למען השידור הציבורי, והסגנון המתנשא והיהיר אינם במקומם. עבודתי אתכם הוכיחה שבשיתוף פעולה ניתן לשפר את מצב העובדים, וחבל כי שכחתם זאת. איני מתכוון להתנצח עמכם, אלא להמשיך במהלך להבראה הרשות."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully