וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושים שריר

ענת קם

4.3.2008 / 17:32

אתר נענע 10 נפרד מ-ONE ומתחיל לשתף פעולה עם ערוץ הספורט. ויש גם פינה חדשה לאיציק זוהר. הכי חוצה פלטפורמות

ערוץ הספורט ונענע10 צפויים לחתום בימים הקרובים על הסכם שיתוף תכנים. במסגרת ההסכם, יועלו לאתר תכני וידיאו של הערוץ הכוללים את משחקי ליגת העל האיטלקית בכדורגל, הליגה הפורטוגלית, משחקי הגביע האנגלי, מוקדמות המונדיאל באפריקה ואסיה ועוד. הסכם זה מבטל את שיתוף הפעולה שיש לנענע10 עם אתר הספורט ONE מאז הקמתו.

במסגרת השינויים במערכת הספורט של האתר, מונה ירון זילברשטיין לעורך. בנוסף, מוקמים בימים אלו שני אזורי פעילות מיוחדים, המשחק המרכזי של ליגת העל בכדורגל ומשחקי מכבי תל אביב בכדורסל, המשודרים בערוץ 10. סביב משדרים אלו יועלו סיקור שבועי, כתבות מגזין בלעדיות, כתבות וידיאו, פינות פרשנות ועוד. בין השאר תעלה פינה בהגשתו של איציק זוהר, שילווה את ההכנות למשחק המרכזי בליגת העל מדי שבוע. בנוסף נענע 10 תסקר באופן בלעדי פעילויות מיוחדות של מכבי תל אביב, ותפרסם את הבלוג הרשמי של הקבוצה, שבו מתארחים כותבים מבין שחקני הקבוצה והנהלתה. כמו כן, יעלה בלוג חדש של אלי אילדיס שיעסוק בנושאי רכב וספורט מוטורי ובו יתארחו מומחים שונים.

זאב חספר, מנכ"ל נענע 10, מסר: "ההשקעה המסיבית בתחום הספורט מהווה מדרגה נוספת בבניית היכולת של נענע 10 לספק שירות תוכן רחב, אמין ומעודכן. זאת, תוך כדי מיצובה של נענע 10 כמובילה גם בתחום הווידיאו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully