וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולי הפעם פיי רול

ענת קם

5.3.2008 / 17:51

יוצרי הסדרה "אולי הפעם" מיכל קופר קרן ואריק שגב ישמשו כותבים קבועים של אולפני הרצליה

מיכל קופר קרן ואריק שגב ישמשו כותבים קבועים באולפני הרצליה. השניים, שכתבו יחד את הסדרה"אולי הפעם" ל- yes ישמשו כתסריטאי הבית של האולפנים. שגב, 32, החל את דרכו בגיל 19 ככותב בתוכנית "לילה גוב". הוא כתב לסדרה "ראש גדול" בערוץ הילדים, יחד עם התסריטאי ערן זרחוביץ'. שגב גם היה חלק מצוות הכותבים של התוכנית "ארץ נהדרת" והשתתף בכתיבת התוכניות "ערב אדיר", "החטא ועונשו", ותוכניות קומיות רבות אחרות.

מיכל קופר-קרן נמנית על יוצרי סדרת הילדים "ראש גדול", כמו כן כתבה פרקים רבים לסדרות "זבנג", "לחיי האהבה", "טיפול נמרץ", "אהבה מעבר לפינה", "ספי", ועוד. היא אף כתבה תסריטים לדרמות הטלוויזיה "המכתב שהגיע בזמן" ו "שתי דקות מפראדיס".

מיכל קופר קרן מסרה: "אולפני הרצליה מהווים בית חם שמאפשר ליוצרים בישראל חופש יצירה מרבי תוך מתן לווי מקצועי ומסור בכל שלבי ההפקה". אריק שגב הוסיף: "כאשר מיכל ואני התחלנו לעבוד על 'אולי הפעם' נראינו כמו גירסה מודרנית ל'הזוג המוזר'. לאחר שתי עונות אני שמח לומר שמצאתי במיכל לא רק תסריטאית מעולה ורבת המצאה, אלא גם חברת אמת. הצעד האחרון מבטיח שמיכל ואני נוכל להמשיך ליצור ביחד, וליהנות מהגב האיתן שאולפני הרצליה נתנו לנו בפעמים הרבות שעבדנו איתם".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully