וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גומרים הולכים

ענת קם

6.3.2008 / 16:17

אריק בכר עוזב את מעריב לאחר 20 שנה, אראל סג"ל יפסיק לכתוב את טורו בסופשבוע ויצא לחופשה ושינויים גם בדסק החינוך

עוד תזוזות במעריב: העיתונאי הוותיק אריק בכר מסיים את עבודתו. בכר, כתב העיתון מזה קרוב לעשרים שנה, היה עורך חדשות החוץ של העיתון מזה שנים רבות וכתב כתבות מגזין על מקומות שונים בעולם. בעבר עבד בסוכנות הידיעות רויטרס וכיום הוא חבר הנהלת אגודת העיתונאים בתל אביב. בשלב זה טרם החליט בכר לאן מועדות פניו.

אראל סג"ל, בעל טור במוסף "סופשבוע" של העיתון עוזב לחופשה ללא תשלום במשך חצי שנה. גורמים בעיתון אמרו לוואלה! ברנז'ה, כי לסג"ל הוצע לכתוב כתבות צבע ומגזין עבור מוסף השבת של העיתון במקום הטור אולם הוא סירב. בהסכמת שני הצדדים סג"ל ייצא לחופשה, בסיומה יוחלט על המשך עתידו בעיתון.

אריק בכר אמר לוואלה! ברנז'ה: "חוויתי חוויות נפלאות במשך שנותיי הרבות במעריב והגיע הזמן לשינוי."

ממעריב נמסר בתגובה: "אראל סג"ל יצא לחצי שנת חופשה שבסיומה יחזור לעיתון. אריק בכר סיים את תפקידו בעיתון בהסכמה".

פנינו לאראל סג"ל, אולם הוא בחר שלא להגיב.

שינויים גם בדסק החינוך

אפרת זמר תמונה לכתבת החינוך של מעריב מקומם של אסף זלינגר ויובל לידור. זלינגר ולידור כיסו תחומים נוספים בעיתון, כאיכות הסביבה, ספורט ומשרד הפנים, ועם עזיבתם הוחלט לאחד את תפקיד כתב החינוך שהיה מפוצל ביניהם למשרה אחת.

יובל לידור עוזב את העיתון לאחר יותר משלוש שנים לטובת תפקיד ראש תחום דוברות והסברה במועצה להשכלה גבוהה. לידור היה במשך שנתיים דובר התאחדות הסטודנטים הארצית. אסף זלינגר, כתב חינוך בעיתון מזה כשבע שנים, עוזב לחו"ל בעניינים אישיים. אפרת זמר, שתחליף אותם, החלה את דרכה ב "כל הזמן", המקומון הירושלמי של מעריב ומזה כשנתיים וחצי עובדת במעריב. היא סיקרה את התחום המוניציפלי בירושלים ובשרון.

במעריב אישרו את הפרטים. יובל לידור אמר: "אחרי יותר מעשר שנים מאתגרות כעיתונאי הגיע הזמן לשנות אווירה ולהתחיל לתרום לתחום שמאוד יקר ללבי, מערכת ההשכלה הגבוהה בישראל. אני מודה לכל חבריי במעריב ומחוצה לו על העבודה המשותפת."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully