וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירוק זה לא רק דולרים

עדי דברת

9.3.2008 / 15:51

מקאן מקים משרד פרסום ירוק בשיתוף עם מורדי עמר. שילוח: "אנו צופים את התפתחותו של הפרסום הירוק כשלב הבא בענף"

קבוצת הפרסום מקאן אריקסון מקימה משרד פרסום ירוק בשם מקאן גרין, בשיתוף עם מורדי עמר, בעל משרד הפרסום מורדי&גורן. עמר יספק את הידע והתשתית האסטרטגית להקמת החברה באמצעות חברת The Right Thing. עיקר לקוחות מורדי&גורן יטופלו על ידי קבוצת מקאן אריקסון, הרוכשת מדיה מזה שנים עבור מורדי &גורן.

חברת The Right Thing הנמצאת בבעלות מורדי עמר וצחי טבקמן, מורכבת ממומחים בתחומי איכות הסביבה ומכלכלנים ואנשי מקצוע בתחומים נוספים המתמחים בפיתוח בר קיימא. מטרת החברה היא להטמיע את עקרונות הניהול הכלכלי בחברות, תאגידים וארגונים, תוך שמירה על אחריות חברתית וסביבתית.

פרסום מורדי&גורן הוקם לפני כ-10 שנים. בין לקוחותיו הבולטים כיום ניתן למנות את רשת משען, הולנדיה איירופלקס, שיכון עובדים, דה לויט, יניר מערכות, קבוצת HMG, פלגי מים ועוד.

במסגרת המהלך, פורש גיל גורן לטובת ניהול חברה העוסקת בשיווק של ציוד היקפי למחשבים באירופה ובישראל.

אילן שילוח, מנכ"ל מקאן אריקסון, אמר כי "התחום הירוק הוא העתיד. כפי שזיהינו במקאן אריקסון את ההתפתחות של עולם הפרסום באינטרנט והפכנו לגוף המוביל בו, כך אנו גם צופים את התפתחותו של הפרסום הירוק כשלב הבא בענף הפרסום. חברנו אל מורדי עמר, מחלוצי התחום הירוק בישראל ופרסומאי מקצועי, ויחד איתו תוביל קבוצת מקאן בישראל גם את התחום הירוק".

מורדי עמר אמר בתגובה: "החיבור עם מקאן מאפשר לי הגשמת חלום מקצועי ואישי של פיתוח הפרסום הירוק בישראל. במקביל, אוכל להמשיך לשרת את לקוחותיי בצורה הטובה ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully