וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחזיקו אותנו

ענת קם

10.3.2008 / 0:01

בעלי המניות של ערוץ 10 הודיעו לרשות השניה: נעזוב את הערוץ אם נאלץ להשלים את מחויבויות התוכן לשנים 2004-2005

בעלי המניות של ערוץ 10 הודיעו לרשות השנייה כי אין ביכולתם להשלים את מחויבויות התוכן מהשנים 2004-2005 וכי במידה ויחויבו לעשות זאת יעזבו את הערוץ. הדיון הבא של הועדה המיוחדת שמינתה מועצת הרשות השנייה בראשות רחל תורג'מן צפוי להתקיים בשבועות הקרובים בנוכחות בעלי המניות.

הרשות השנייה מינתה את הועדה לבדיקת מילוי מחויבויות ערוץ 10, בתום מחצית תקופת הזיכיון שלו. לוואלה! ברנז'ה נודע, כי בעלי המניות הודיעו באמצעות נציגיהם שאין באפשרותם למלא את כל המחויבויות מאחר שלא נותרו להם מספיק שנים במסגרת הזיכיון להשלים את המחויבות. כזכור, תקופת הזיכיון של ערוץ 10 נגמרת ב-2012 וישנה אופציה להאריכה בשנתיים.

עוד נודע, כי הברשות השניה נוטים כרגע שלא לוותר לערוץ על מחויבויותיו לאור המשמעויות שיהיו להחלטה זו. במידה ויוותרו לערוץ, העתירות של רשת וקשת לבג"צ בעניין המחויבויות שלהן תתקבלנה ולמעשה לא תהיה עוד משמעות לרגולציה שמפעילה הרשות השנייה.

מערוץ 10 נמסר בתגובה: "כל הנושאים שעל הפרק בינינו לבין הרשות השנייה מתנהלים בינינו לבין הרשות השנייה."

נפתלי גליקסברג, יושב ראש פורום היוצרים, אמר בתגובה לדברים: " ערוץ 10 ממשיך לנהל מלחמה פרועה כדי לא לעמוד במחויבויותיו בתחום הסוגה העילית. במסגרת זו לא בוחלים בעלי הערוץ ביצירת ספינים זולים כמו הכרזה על נטישת הערוץ או לחילופין איומים לא לעמוד במחויבויותיו הכלכליות כלפי היוצרים. אין זה מכבודם לא של מנהלי הערוץ שהוכיחו בשנה האחרונה הישגים מרשימים בתחום תוכניות הריאלטי, ולא מבעלי הערוץ לנקוט בגישה הנוגדת את החוק וההתחייבויות.

(עדכון אחרון 15:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully