וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכרז על תקציב המדיה של ג'ונסון אנד ג'ונסון

עדי דברת

10.3.2008 / 16:03

מדובר במהלך יעול של החברה העולמית, שמחייב את החברה המקומית לצאת במכרז

ג'ונסון אנד ג'ונסון ישראל מוציאה למכרז את תקציב המדיה של הקבוצה - כך נודע ל-TheMarker. כיום מטופל התקציב בחברת רכש המדיה יונייטד מדיה של שלמור אבנון עמיחי וראובני פרידן.

יציאת החברה למכרז לא נובעת מאי שביעות רצון אלא מיציאתה למכרז מדיה של חברת ג'ונסון אנד ג'ונסון העולמית המחייב אותה לצאת במכרז מקומי.

לא ברור מי מחברות רכש המדיה תוכל לקחת על עצמה את הטיפול בתקציב שכן רובן כבר תפוסות עם לקוחות בעלי ניגוד עניינים. חברת רכש המדיה מדיה קום של משרדי הפרסום אדלר חומסקי וגלר נסיס וזניט של באומן בר ריבנאי מטפלות כבר בתקציב המתחרה של פרוקטר אנד גמבל. יוניברסל של מקאן אריקסון מטפלת בתקציב המדיה של יוניליווור וחברת רכש המדיה TMF מטפלת בתקציב המדיה של רקיט בנקיזר.

גם קאראט מדיה וואן, שתקציב המדיה העולמי של ג'ונסון אנד ג'ונסון מטופל אצלה, תהיה מנועה ככל הנראה מלטפל בתקציב עקב עבודתה עם סנו. קאראט אומנם לא רוכשת את המדיה עבור סנו אך היא עוסקת בשיבוץ ובקרת המדיה של החברה במדיום הטלוויזיוני.

מיונייטד מדיה שמטפלת נכון לעתה בתקציב של ג'ונסון אנד ג'ונסון נמסר ל-TheMarker כי החברה תשתתף במכרז.

שרון לוי, מנכ"ל ג'ונסון אנד ג'ונסון קונסיומר ישראל, אישר את הידיעה ומסר כי בעקבות המדיניות הבינלאומית של חברת האם להוציא למכרזים את נושא תקציב המדיה - גם החברה המקומית הוציאה בימים אלו את תקציב המדיה למכרז. המטרה העיקרית ביציאה המחודשת למכרז הינה להוזיל עלויות ולקבל תמורה מקסימלית - איכותית וכמותית בתחום המדיה. כך, הוא מספר, יעמוד תקציב הפרסום של החברה ב 2008 על כ- 7 מיליון דולר ויתרכז במותגים העיקריים של החב' כגון קרפרי, או.בה, רוק, ניוטרוג'ינה, ליסטרין, ג'ונסונ'ס אדולט ועוד.

לוי הוסיף כי תקציב הפרסום של החברה השנה יגדל בכ- 50% לעומת 2007 בעקבות גידול בנתחי השוק והגדלת המכירות.

תקציב הפרסום של ג'ונסון אנד ג'ונסון מטופל אצל משרד הפרסום ראובני פרידן. סך תקציב הפרסום והמדיה של קבוצת ג'ונסון אנד ג'ונסון ב 2007 עמד על כ- 2.3 מיליון דולר (מחירים ריאליים. הערכה לפי מחירי מחירון של יפעת בקרת פרסום).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully