וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אצבעות קטועות

ענת קם

11.3.2008 / 12:07

ONE העביר מכתב לתפוז ובו בקשה להסיר מהבלוג "עומדים בשער" ביטויים הפוגעים באתר ובאופירה אסייג. בתפוז נעתרו, כותב הבלוג פורש

הבלוג "עומדים בשער", הסוקר את תקשורת הספורט בארץ, ייסגר היום בעקבות מכתב איום שהגיע בשבוע שעבר למערכת תפוז מאתר ONE. הנמענים: תפוז, כותב הבלוג וצמד מייסדיו עודד קרמר ורביב שכטר נדרשו להסיר ביטויים שפוגעים ב-ONE ובעורכת הראשית שלו, אופירה אסייג, לפרסם התנצלות ולשלם 2 מיליון שקל.

במסגרת דיונים עם תפוז סוכם כי יוסרו חלק מהביטויים שפורסמו לאורך השנה בה פעל הבלוג. תפוז ביטל פרסום של שלוש עשרה רשומות "בעייתיות" ודרש להסיר ביטויים כמו "אתר המסיבות והרכילות". הבוקר תעלה הודעת עזיבה ובמקביל יימחקו כ-300 רשומות שפורסמו בשנה האחרונה.

כותב הבלוג מסר: "בנסיבות העניין כשחשתי שקשרו את ידיי הבנתי שאין לי יותר מה לחפש בתפוז והחלטתי בצער לעזוב."

תפוז: מקווים שישוב בו מהחלטתו

מתפוז נמסר: "בקבוצת תפוז אנשים מאוד מעריכים את 'עומדים בשער' את כתיבתו והתמדתו. יחד עם זאת, לאור פניה שקיבלנו מגורמים אשר לשיטתם נפגעו מדבריו נאלצנו לבקש מייגרמאיסטר להסיר תכנים מהבלוג. זאת, בלית ברירה ולאור מצב משפטי אשר מטיל על תפוז סיכון לאחריות משפטית מרגע הפניה אליה, כפי שנקבע בפסיקה, ככל שהיא לא מסירה את התכנים. תפוז נאלצת להתערב בסכסוך שאינה צד לו ולשמש כצנזור של ממש, בניגוד לתפיסתה. אנו מצטערים מאוד על החלטתו של ייגר לסגור את הבלוג המצליח שלו ומקווים כי על אף המקרה המתואר יחזור בו מהחלטתו."

את הבלוג הקימו במרץ 2007 העיתונאים עודד קרמר ורביב שכטר, שעזבו באוגוסט ומסרו אותו לכותב אנונימי שכתב תחת השם "ייגרמאיסטר". עד היום עלו מדי יום פוסטים שכולל תצלומי מסך של שגיאות מהאתרים. בבלוג הוצגו, לצד ביקורות על התנהלות תקשורת הספורט גם מידע פנימי מהמערכות. הבלוג סופר כ-60 אלף צפיות בחודש, ובתפוז הוא נכלל בחמישייה הפותחת של הבלוגים מבין למעלה מ-70 אלף בלוגים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully