וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם אתה מפוטר?

ענת קם

11.3.2008 / 14:51

השינויים המבניים ב-nrg הביאו לגל עזיבות נוסף במערכת האתר. מעריב העיתון מתהדר בכתבת חדשה בפאריס. יחי הרפובליקה

צמצומים ב-nrg: מערכת האתר החליטה לאחד את ערוצי התרבות, הבריאות והיהדות תחת עורך אחד. במסגרת זו, יעזבו עורך התרבות, שנכנס לתפקידו לפני פחות מחודש, שלומי מינץ, כתבת התרבות רומי נוימרק וכתב היהדות עמיחי אתאלי. כתבת נוספת ממדור הבריאות עזבה לפני מספר שבועות. עורכת העל של המדורים היא אפרת שוהם שהגיעה לאחרונה מאתר ממפה. הכתבות שיתפרסמו באתרים אלה יהיו בחלקן כתבות מהעיתון המודפס וחלקן של כתבי פרילאנס.

הקיצוצים הם שלב נוסף בצמצום היקף הפעילות באתר והגדלת ההתבססות על תכני העיתון. על רקע ההחלטה להקטין את התוכן העצמאי של האתר, עזבו לאחרונה כתבים ועורכים רבים.

גורם באתר אמר היום: "מבטלים אט אט את מערך התוכן העצמאי של nrg ומבססים כמעט הכל על הפרינט, זו תהיה פשוט מהדורה מקוונת של העיתון. יש שם רק אנשי גרפיקה ומתכנתים, מערכת התוכן הולכת ומצטמצמת."

שלומי מינץ אמר: "שמחתי על התקופה הקצרה שבה אנשי nrg הפקידו בידיי את ערוץ התרבות. אני מאחל למחליפי באשר יהיה הצלחה בשמירה על אתר התרבות האיכותי באינטרנט ובהצלחה לרותי יובל ודורון גלעזר בקרב על האיחוד הגדול."

ממעריב נמסר: "אפרת שוהם היא עורכת בכירה שאחראית על תחום הפנאי הכולל את ערוצי התרבות, סטייל, אופנה, אוכל, תיירות וכו'. בימים אלה שוקלת המערכת על אפיון והרחבה של תחום הפנאי ולא בהאחדה או ביטול של ערוץ זה או אחר."

מינוי נוסף במעריה הוא של מאיה נסטלבאום, שתשמש כתבת העיתון בפאריס. נסטלבאום (29), חיה שש שנים בפריז לצורכי כתיבת דוקטורט בסורבון בנושא השואה והאנטישמיות בספרות הצרפתית. היא כתבה בעבר בקבוצת מעריב ובשנה וחצי האחרונות שימשה כתבת גלובס בעיר. נסטלבאום מחליפה את אור הלר שישוב בקרוב לארץ וישתלב במערכת חדשות 10.

  • עוד באותו נושא:
  • nrg
  • מעריב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully