וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רואים עולם

ענת קם

12.3.2008 / 10:33

הסדרה התיעודית החדשה של חדשות 10 בבימויו ועריכתו של ניצן הורוביץ תחשף לראשונה בפסטיבל דוק-אביב

"העולם הבא – ניצן הורוביץ מחפש את המחר", הסידרה הדוקומנטרית המדוברת של ערוץ 10 תיחשף בהקרנת בכורה בפסטיבל דוק-אביב. סידרת הדוקו המושקעת בבימוי והגשתו של עורך חדשות החוץ של הערוץ, תוצג לראשונה בהקרנה מיוחדת במסגרת הפסטיבל בחודש הבא.

הסידרה הופקה על-ידי חדשות 10, והושקעו בה כחצי מיליון דולר – סכום שיא מבחינת ערוץ 10 לסידרה מהסוג הזה. הסידרה מציגה תופעות מפתח בעולם של הדור הבא, אשר כבר עכשיו משפיעות על חיינו: מהפיכת הפיתוח והאולימפיאדה בסין, תנופת ההיי-טק של הודו, המהפיכה הסביבתית בערים, גלי ההגירה הגדולים, והזינוק בתוחלת החיים.

גורמים בערוץ סיפרו לוואלה! ברנז'ה כי פרקי הסידרה, שצולמו בחודשים האחרונים בעשר מדינות, מעוררים סיפוק רב בערוץ. כידוע, ערוץ 10 היה נתון באחרונה ללחצים כבדים מצד הרשות השניה, עקב אי-עמידה בהתחייבויות התוכן שלו.

במסגרת היוקרתית של "דוק-אביב" יוקרן הפרק החמישי בסידרה, המתאר מהשטח את ההגירה העצומה ממקסיקו לארה"ב, של כמיליון איש מדי שנה. הורוביץ מצלם את חומת הענק המוקמת עכשיו לאורך הגבול, מצטרף לסיירי משמר הגבול האמריקאי, מבקר במתקני המעצר ובמחסני הסמים, מלווה את קבוצות האזרחים הלוכדות את המהגרים במדבר, ופוגש את מבריחי המהגרים המתארגנים ליציאה בצד המקסיקאי.

הסדרה תעלה לשידור בערוץ 10 בשבועות הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully