וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רון לשם עוזב את תפקידו כסמנכ"ל תכניות בקשת

ענת קם

12.3.2008 / 15:50

הודיע למנכ"ל החברה אבי ניר על רצונו לפרוש בקיץ הקרוב. ישאר בקשת ככותב ויהיה שותף לפרוייקטים בתחום הדרמה

רון לשם, סמנכ"ל התכניות בשידורי קשת הודיע למנכ"ל החברה אבי ניר על רצונו לפרוש מתפקידו בקיץ הקרוב במטרה להתמקד במלאכת הכתיבה. לשם ביקש להתפנות לסיים את כתיבת ספרו השני, וכן אמור לצאת השנה לסיבוב הרצאות בעולם לרגל צאת "אם יש גן עדן" לאור ב-11 מדינות.

לשם הצטרף לקשת בדצמבר 2005 כסמנכ"ל לוח השידורים והרגולציה. במאי 2007 מונה לסמנכ"ל התוכניות, והיה שותף להמשך מובילות קשת בתחום התכניות והתוכן המקורי. את מערך התוכניות בראשותו מובילים כיום רן תלם, מנהל הבידור והריאליטי, יורם זק, מנהל הדוקומנטרי, וגל זייד, מנהל הדרמה. לצדם, סמנכ"ל ההפקות, אירית אמבר, ומנהל הלוח, אבירם אלעד.

עם עזיבתו את התפקיד בקיץ, יישאר לשם בקשת ככותב, ויהיה שותף לפרויקטים בתחום הדרמה לטלוויזיה ולקולנוע.

אבי ניר, מנכ"ל קשת מסר: "אנו מאחלים לרון הצלחה רבה עם החלטתו להתמקד בתחום הכתיבה והיצירה ואני בטוח כי מאמץ זה יניב תכנים מקורים שיובילו לשיתוף פעולה בפרויקטים טלוויזיונים עתידיים".

רון לשם מסר: "מאז ומעולם ידעתי שאין לי סיכוי להיות כותב, ובטח לא סופר. עכשיו החלטתי בכל זאת לנסות. בחירה כזו דורשת לימוד תובעני וזמן פנוי, ולכן מחייבת שינוי. גם ההזדמנות המוזרה לטוס השנה למקומות כמו קוריאה עם ספר שלי, די מפתה. קשת היא בית חם ואהוב ומרתק בשבילי, אני מאושר שאבי ניר נותן לי את האפשרות להמשיך להיות חלק ממנו ומהיצירה העשירה בו, ומהדרמות ומסרטי הקולנוע שנוצרים בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully