וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכנסת כמו בכנסת - כולם רבים על הכסא

ענת קם

13.3.2008 / 16:59

תא כתבי הכנסת יעבור בשבוע הבא למשרדיו החדשים במשכן. לא כולם מרוצים מהמעבר, אולם אל דאגה! מסתמן שהוא יעבור בשלום

כתבי הכנסת, המסקרים את הפעילות במשכן, יקבלו בקרוב חדרים חדשים לאחר יותר מארבעים שנה, זאת במסגרת השיפוצים הנערכים במשכן. לא כל הכתבים מרוצים מחדרם החדש, אולם מסתמן כי המעבר צפוי לעבור בשלום.

החדרים משמשים בעיקר את כתבי העיתונות המודפסת ואתרי האינטרנט. בשנים האחרונות גדל מספר הכתבים לאחר שמספר אתרי אינטרנט הרחיבו את מחלקות החדשות שלהם והחלו לשלוח כתבים מטעמם. חלוקת החדרים נקבעה על ידי דובר הכנסת, גיורא פורדיס בהתאם לוותק הכתבים בכנסת. כך למשל, קיבלו כתבי העיתונים הגדולים חדרים מרווחים יחסית עם חלונות הצופים לנוף, אותם יחלקו עם עיתונאי נוסף, בעוד כתבי האתרים הוותיקים פחות, יחלקו חדר גדול ובו עמדות מחשב שאינו פונה לנוף.

גורם בתא הכתבים בכנסת ציין כי יש עיתונאים שחשים אי נוחות מהסידור החדש, אולם מדובר בשיפור משמעותי מהמצב הקיים כיום, בו לכתבי האינטרנט כלל אין חדר. אחד הכתבים אמר לוואלה! ברנז'ה: "גם אני לא מת על זה, אבל מדובר בתנאים טובים פי כמה וכמה ממה שיש היום."

יעקב אייכלר, יושב ראש תא הכתבים בכנסת הוסיף: "לעומת המצב היום החדרים החדשים הרבה יותר טובים, למרות שהם רחוקים יותר מהמליאה, אחרי ארבעים שנה בכוך שחלונותיו נאטמו לאחרונה. ישנם כמה כתבי אינטרנט שקיבלו חדר עם חלונות שלא פונים לנוף, אבל עמדנו על כך שכל הכתבים שעובדים באופן קבוע בכנסת יקבלו חדר."

  • עוד באותו נושא:
  • הכנסת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully