וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וזה הקול

ענת קם

16.3.2008 / 15:44

קבוצת קול הים האדום הכניסה שינויים בהצעתה והרשות השניה העניקה לה את הזיכיון להפעלת הרדיו האזורי באילת

מועצת הרשות השנייה החליטה היום להעניק זיכיון לקבוצת "קול הים האדום" בהנהלת גיא מרקמן ובבעלות גופים עסקיים כ "ארקיע", קוקה-קולה ישראל ועוד. המועצה דנה היום בתיקונים שהוצעו על ידי הקבוצה, לאחר שבישיבת המועצה הקודמת הוחלט לא לאשר את מתן הזיכיון לקבוצה, על אף שהקבוצה היא היחידה שניגשה למכרז ואף הפעילה את הרדיו מאז הקמתו.

עיקרי התיקונים שבוצעו על ידי "קול הים האדום" הם מינוי מנהל תכניות לתחנה בתפקיד נפרד, התחייבות כי מנהל מחלקת האקטואליה לא יועסק בעסק הפועל באזור הזיכיון, או בפעילות של יחסי ציבור באזור הזיכיון, או בכל עיסוק אחר שיש בו ניגוד עניינים עם פעילותו בתחנה והתחייבות למינוי יועץ לשון בהיקף של שלושת רבעי משרה. בנוסף, הוכח חוסן פיננסי להנחת דעתה של הרשות.

הקבוצה גם התחייבה כי לא יהיה בתחנה בעל תפקיד "אחראי תוכן שיווקי", וכי התחנה תפעל אך ורק לפי כללי הרשות השנייה בנושא זה. יצוין כי לאחרונה החמירה הרשות את אכיפת הכללים הנוגעים לשידור תוכן שיווקי בכל תחנות הרדיו האזורי, גם אלו שטרם פורסם המכרז בעניינן. הרשות עשויה לפתוח בהליכי הפרה נגד התחנות שיפרו את הכללים, ובמסגרת זו להטיל עליהן עיצומים כשלילת דקות פרסום וביטול אפשרות ניידות דקות הפרסום, המאפשרת לתחנות לשדר בכל שעה כמות שונה של פרסומות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully