וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יגרמייסטר לא לבד

מעיין כהן

16.3.2008 / 16:16

גיא אליאב נפרד סופית מניהול תפוז ימשיך לנהל את מיזם הווידיאו בלוג TV. דן חן ימונה למנכ"ל במקומו

גיא אליאב, מנכ"ל , נפרד היום רשמית מהפורטל אותו ניהל בתשע השנים האחרונות. את אליאב יחליף דן חן, המשמש כיום כסמנכ"ל התוכן הסלולרי בחברה.

מדובר בצעד הצהרתי, כיוון שבפועל לא עסק אליאב בניהול הפורטל בחצי השנה האחרונה, והקדיש את עיקר זמנו לניהול החברה הבת של תפוז, בלוג TV, תפקיד אותו ימשיך לנהל גם עתה. לתפקיד משנה למנכ"ל תפוז מונה לפני כחצי שנה אורי לנדא, אשר טיפל בחודשים האחרונים בעניינים השוטפים של האתר.

אליאב כתב היום בבלוג שלו בתפוז: "אני נפרד היום רשמית מאתר הקהילות המוביל בישראל, תפוז אנשים, למרות שבפועל נפרדתי מניהול האתר לפני יותר מחצי שנה".

אליאב לא פירט את הסיבות בגינן בחר להיפרד רשמית מהפורטל, וכתב רק כי "במסגרת כל שנותיי בחברה תמיד שאלו אותי אם לא הגיע הזמן לעבור הלאה. דמיינתי את עבודתי בתפוז כנוסע במעלית שיכול לצאת מדי שנה החוצה. המבחן עבורי היה האם המעלית עולה יותר מהר מאשר התחנות אשר נקרו בדרך - והיו הרבה תחנות והצעות בדרך".

עוד כתב אליאב כי "גולת הכותרת מבחינתי היתה הרגע בו הונפקה החברה בבורסה לניירות ערך. עבורי זו היתה סגירת מעגל - מהיום שהחברה כמעט פשטה רגל ועד ליום שהחברה קיבלה חותמת שהיא חברה מוצלחת ששווה עשרות מיליוני שקלים. סוג של סיפור סינדרלה מודרני. אני ממשיך בדרך אותה התחלתי לפני מספר חודשים, והיא לדחוף את ה בלוג TV בעולם, ולנסות לייצר סיפור סינדרלה 2".

אחראי להצלחת ההנפקה

אליאב החל את דרכו בתפוז ב-1999, בימי הבועה העליזים. בשנת 2000 התכוונו בעלי האתר אז, ניר לוטן וגילי בימן, לצאת להנפקה לפי שווי של 50 מיליון דולר, תוכנית שאפתנית שהתפוגגה עם התפוצצות הבועה, ובשנת 2001 נרכשה השליטה בפורטל על ידי אילן בן דב, לפי שווי של 450 אלף דולר בלבד.

לאליאב מיוחסת הצלחת הנפקת תפוז במארס 2006, אז גייסה החברה כ-24 מיליון שקל לפי שווי של כ-80 מיליון שקל. זאת, לאחר שב-2001 עמד הפורטל על סף סגירה וניסיון להנפיק את החברה באותה שנה נכשל.

בלוג TV הינו מיזם בתחום הלייב וידאו, המאפשר לכל מי שברשותו מצלמת רשת לשדר תוכנית אישית בשידור חי. מתחריה של החברה הם בין היתר האתרים יו-סטרים, ג'סטין טי.וי ולאחרונה גם יאהו, שהשיקה את יאהו לייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully