וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדיוס תמשיך להפעיל את הרדיו בשרון

ענת קם

17.3.2008 / 18:08

הקבצה גברה במכרז להפעלת הרדיו על הקבוצה בבעלות אדלר חומסקי וארומה ישראל ועל הקבוצה בבעלות אורי שנער וליאון צימן

קבוצת "רדיוס" זכתה במכרז להפעלת הרדיו האזורי באזור השרון. הקבוצה, בבעלות חברת יורוקום ואיש העסקים דוד בן בסט, גברה על הקבוצות "רדיו 100" בבעלות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, ארומה ישראל ואנשי עסקים נוספים ועל קבוצת "רדיו מאה - מחברים את האנשים" בבעלות אורי שנער, ליאון צימן ושלום קיטל.

בתום סקירות של יועצים כלכליים ומשפטיים ויועצי תוכן קבעה מועצת הרשות השנייה כי קבוצת "רדיוס", שהפעילה את הרדיו מיום הקמתו, תמשיך להפעילו בארבע השנים הבאות עם אופציה להארכת הזיכיון בעד שתים עשרה שנים נוספות. "רדיוס" זכתה ב 81 נקודות, בעוד "רדיו מאה - מחברים את האנשים" זכתה ב 78.8 ו "רדיו 100" ב 74.7 נקודות.

רדיו 100 לא מוותרת

אתמול הגישה קבוצת "רדיו 100" עתירה לבית המשפט המחוזי בירושלים, בבקשה למנוע את ההכרעה במכרז. הקבוצה טענה כי ייעוצו של נפתלי בן-סימון למועצת הרשות השנייה נגוע בניגוד עניינים על רקע עברו של בן-סימון עם המרכז הבינתחומי בהרצליה, אחד הבעלים בקבוצה. במהלך הימים הקרובים תגיש הרשות את תגובתה לבית המשפט שיכריע אם הליך המכרז היה חוקי.

ברדיו 100 מדגישים גם לאחר החלטת הרשות כי בכוונתם למצות את ההליך המשפטי. "עוד לפני שנפלה ההכרעה, התריעה הקבוצה כי נפל פגם חמור במכרז, ואף פנתה לשם כך לבית המשפט, אשר נתן ארכה בת חמישה ימים להגיב על העתירה שלנו. לאחר ששקלנו את עמדתנו, הופענו לפני ועדת המכרזים תחת מחאה, כי התהליך לא נדחה עד בירור העניין בית המשפט. עתה משהתקבלה ההחלטה, אנו מתכוונים למצות את זכותנו המשפטית."

עדכון אחרון: 18:33

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully