וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האינטרנט בועט

ענת קם

18.3.2008 / 16:19

משחקי היורו ישודרו בשידור חי גם בנענע 10. מנכ"ל ענני תקשורת אודי מרון בכנס המי"ל: "MTV ישראל ישתלב בנענע 10"

נענע 10 ישדר את משחקי הכדורגל מטורניר יורו 2008 שנרכשו על ידי ערוץ 10 מחברת צ'רלטון. המשחקים ישודרו במלואם ובשידור חי, במקביל לשידור הטלוויזיוני, במדור הספורט החדש שמוקם בפורטל, שכולל את פעילות המשחק המרכזי של ליגת העל, מכבי תל אביב בכדורסל, חדשות ותכני וידאו מערוץ הספורט, זירת וידאו של תכני ספורט מהעולם, פעילות בלוגרים ומגזין.

במסגרת הרכישה, ישודרו באתר תשעה עשר המשחקים שנרכשו על ידי הערוץ, ביניהם משחקי הפתיחה, ארבעת משחקי רבע הגמר, שני משחקי חצי הגמר והגמר. סביב משדרים אלו תתקיים פעילות נוספת שתכלול סיקורים נרחבים, כתבות מגזין, כתבות וידיאו, פינות פרשנות של איציק זוהר וטאלנטים נוספים מעולם הכדורגל .

כפי שפורסם לפני מספר שבועות, זכויות השידור של המשחקים הועברו על ידי צ'רלטון לערוץ 10 בתמורה לחלק מההכנסות שיהיו לערוץ מפרסומות בזמן המשחקים. לוואלה! ברנז'ה נודע, כי חלוקת הרווחים תקפה גם לפרסומות באתר וכי תתבצע חלוקת מכירה באזור הרלוונטי בנענע10 בין האתר לחברת צ'רלטון.

רותם דנון, עורך נענע 10: "שידורי היורו צפויים להמשיך ולחזק את נענע 10 כגוף המוביל בישראל בחיבור בין טלוויזיה לאינטרנט, ולשדרג את חווית הספורט האלטרנטיבית של נענע 10, שכבר הביאה עשרות אלפי צופים לשידורים החיים של משחקי ליגת העל בכדורגל ולזירת קטעי הוידיאו הבינלאומית בערוץ הספורט של נענע 10."

בתוך כך אמר היום מנכ"ל ענני תקשורת אודי מרון כי אתר MTV ישתף פעולה עם אתר נענע 10. ההערכה היא כי MTV ישמש אתר המוזיקה של נענע 10.

טרם התקבלה תגובת נענע 10 לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully